n
דף הבית / בת ים / בת שנה ננעלה ברכב בבת ים

בת שנה ננעלה ברכב בבת ים

בת ים: תינוקת ננעלה בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום • "כוחות החירום שנכחו במקום פרגנו לנו על החילוץ המהיר"

WhatsApp Image 2024-05-24 at 09.59.41_93b6c9a2
צילום: ידידים, סיוע בדרכים

אתמול (חמישי) קיבל מוקדן ידידים, חגי בן שלוש, שיחה אודות תינוקת כבת שנה שננעלה ברכב בשגגה לעיני אביה, ברחוב העצמאות בבת ים.

מוטי עמר – מנהל סניף בת ים חולון, יחד עם טל חביב – אחראי בית המתנדב בת ים, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו השניים את התינוקת בשלום וללא גרימת נזק לרכב.

מוטי מספר: "הייתי עם טל בטיילת בעיר, תוך כדי סידורים התקבלה הקריאה. מיד יצאנו למקום לסייע. בהגיענו למקום, נוכחנו לראות את התינוקת. אביה הסביר לנו שהניע את הרכב והניח אותה במושב הבטיחות, וברגע שנסגרו הדלתות הופעלה נעילה אוטומטית כשהרכב מונע.

הוצאתי את ערכת הפתיחה ובזריזות הכנסנו את מוט הפתיחה בדלת, כך הורדנו את חלון הרכב וחילצנו את התינוקת. זה סיפוק מטורף. כוחות החירום שהגיעו למקום פרגנו לנו על החילוץ המהיר. אב התינוקת היה מופתע ממהירות החילוץ. תוך כדי שהוא היה עדיין עם המוקדן על הקו הגענו וחילצנו."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

סוכן סמוי הפליל עשרות חשודים בסחר סמים בהיקף ענק, וביניהם גם תושבי ראשון לציון

תפריט נגישות