דף הבית / כללי / דושקו, ניסיון שני

דושקו, ניסיון שני

שני שחקנים נוספים הצטרפו לקבוצת הכדוריד של הפועל ראשון לציון. הראשון הוא הזר הבוסני דוסקו צ'ליצ'ה (32, 1.98) שוטר יד ימין, שחתם בקבוצה לשנתיים. דושקו, היה מועמד להפועל ראשון לציון כבר לפני שתי עונות, חתם בקבוצה אך נחתך מוקדם מהצפוי בגלל בעיה בריאותית. הוא גדל במועדון הבית שלו- "קוזרה" בארץ מולדתו, שיחק בשורות קבוצת הבוגרים שלה במשך חמש שנים ואז עבר לקבוצת "סימוס קופר" מצמרת הליגה הבוסנית. הוא המשיך בליגה המקומית ושיחק בקבוצת "מריבור בראניק" ומשם לקבוצת סרייבו, איתה התקדם יפה גם בזירה הבינלאומית בליגת האלופות. את גבולות בוסניה עזב לראשונה בשביל לשחק בקטאר ומשם המשיך ונדד לצרפת ולקרואטיה, שם שיחק בקבוצת הפאר של זאגרב, השתתף עמה בליגת האלופות ואף זכה באליפות ובגביע המדינה המקומי. הוא המשיך לנדוד בליגות החזקות ביותר באירופה ועבר לגרמניה, לרומניה, חזר לבוסניה ובעונה האחרונה זכה בדאבל בליגה הסרבית.

בנוסף להופעות בקבוצות, יש לו גם 35 הופעות בנבחרת סרביה בשורותיה כבש 75 שערים. צ'ילצ'ה הוא הזר השלישי של האדומים ומצטרף לשוער הבוסני המצוין פדז'ה דיאנוביץ' שחתם לעונה נוספת וגם ליוסיץ לובומיר, על הצטרפותו בישרנו בשבוע שעבר. מאמן הקבוצה עידן מימון, הגיב על הרכש החדש של האדומים ואמר: ״את דושקו אני מכיר היטב היות והחתמנו אותו לפני כשנתיים ולצערנו, בעקבות בעיה בריאותית, לא הייתה לו אפשרות להראות את היכולות שלו. המשכתי לעקוב אחריו ובשנה שעברה הוא עשה עונה מצוינת בויוודינה, גם בליגה וגם בסא"ה ליג וזכה באליפות וגביע בסרביה והיה בין המבקיעים המצטיינים של הקבוצה. מה שהכי שימח אותי לשמוע מדושקו זה שיש לו חוב פתוח עם הכדוריד הישראלי מאחר ובפעם הקודמת הוא לא השאיר חותם ולא הראה את היכולות האמיתיות שלו. אני חושב שהוא מאד מתאים לסגל שאנחנו בונים מכל הבחינות ויהיה, ללא ספק, פקטור מרכזי גם בהגנה וגם בהתקפה."

בגזרת הישראלים, שינוי משמעותי בסגל של מימון. אחרי שלוש שנים נפלאות, עוזב את הקבוצה השחקן דניאל שקלים המשמש גם כקפטן נבחרת ישראל, וחוזר לקבוצת הבית שלו- א.ס רמת השרון. שקלים, היה אחד השחקנים הבולטים של הקבוצה ויחד עמה זכה בדאבל לפני כשנה ובתארים נוספים. אחרי שחתם ברמת השרון, אמר שקלים: לאחר שלוש עונות מדהימות מבחינה קבוצתית ואישית בהפועל ראשל"צ, שבהן הגשמתי חלומות וזכינו בדאבל מדהים, החלטתי לחזור הביתה, לרמת השרון, ואני רוצה להודות להפועל על הרגעים שהיו לי בקבוצה, להנהלה, לחברים המדהימים שלי והקהל האדיר שקיבלו אותי בזרועות פתוחות".

מי שהצטרף לקבוצה ויעמוד בין קורות שערה בעונה הקרובה, הוא האלוף הטרי ששיחק בקבוצת הפועל אשדוד בעונה האחרונה- השוער הצעיר תום שם טוב. שם טוב (22, 1.89), יחליף את מושיקו אלימלך שעזב אף הוא את הפועל, לטובת עירוני רחובות. הוא שיחק בנבחרת העתודה ואף קיבל זימון לנבחרת הבוגרת בקמפיין האחרון.

הזר השלישי של הקבוצה- דושקו צליצה. צילום הפועל ראשל"צ
הזר השלישי של הקבוצה- דושקו צליצה. צילום הפועל ראשל"צ
חדש בין הקורות. שם טוב ומימון- צילום הפועל ראשל"צ
חדש בין הקורות. שם טוב ומימון- צילום הפועל ראשל"צ
חזר לרמת השרון, שקלים- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
חזר לרמת השרון, שקלים- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות