n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / בת ים: מתנדבי Clean Beach דאגו לחוף נקי עם פתיחת השנה החדשה

בת ים: מתנדבי Clean Beach דאגו לחוף נקי עם פתיחת השנה החדשה

לרגל האירוע הבינלאומי "תשליך הפוך" ב-2 באוקטובר, מתנדבים מקבוצת Clean Beach ניקו את חוף הריביירה בבת ים עם מורים אמריקאים ממסע ישראל והצוות צדקה מסלין-שמוני-קורסיה.

איסוף פסולת בחוף הים צילום Clean Beach
צילום: Clean Beach

כחמישים מתנדבים השתתפו בפעילות במסגרת תכנית "יוזמות האוקיינוס" של קרן סורפריידר אירופה וכללה: איסוף פסולת בשעה הראשונה, לאחר מכן מיון וספירה של פסולת לפי קטגוריות בשעה השנייה. סוגים שונים של פסולת אנושית נאספו כולל בדלי סיגריות רבים.

אירוע ״תשליך הפוך״, שהושק על ידי העמותה האמריקאית תיקון הים בשנת 2018, מוסיף טקס מודרני למסורת היהודית של תשליך: ניקיון מקומי ביום ראשון בין ראש השנה ליום כיפור.

כל שנה, נכנסים למים כשמונה מיליון טונות של פסולת מעשה ידי אדם, ומסכנים את בריאותם ובטיחותם של בעלי החיים השוכנים בים. פסולת ימית היא הפרה בוטה של ​​העיקרון האתי היהודי הבסיסי "בל תשחית".

קבוצת המתנדבים Clean Beach מנקה את חופי בת ים כל השנה, בשיתוף בתי ספר, מועדוני גלישה, צוללנים, צופים, תנועות נוער ועוד. המעוניינים להצטרף לפעילות, מוזמנים להכנס אל קבוצת הפייסבוק של הקבוצה בלחיצה כאן

מתנדבים חוף ים צילום Clean Beach

צילום: Clean Beach

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות