n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / בת ים: מה אשמים הכלבים?

בת ים: מה אשמים הכלבים?

נעצר תושב העיר שתקף את כלבו כשהגיעו לעוצרו ובמקביל הוגש כתב אישום נגד תושב בת ים שהצית את כלבו למוות בשבוע שעבר

בחירת כלב מתאים לילדים
צילום: שאטרסטוק

המשטרה פתחה בסוף השבוע בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 על צעקות ואיומים מדירת מגורים בבת ים. בתוך כך שוטרי מרחב איילון שהגיעו למקום על מנת לברר את נסיבות הדיווח פגשו בחשוד, תושב העיר בשנות ה 60 לחייו.

התנהגותו של החשוד הביאה את השוטרים לחשוד כי הוא מנסה לפגוע בעצמו ופעלו מיידית על מנת לעצור בעדו. תוך כדי מאבק בשוטרים החל החשוד לפגוע בכלב שלו כשהוא חונק ונושך אותו ומסב לו חבלות.

השוטרים עצרו את החשוד והוא הובא לתחנת המשטרה לצורך חקירתו. הכלב הועבר לבדיקת וטרינר. יממה לאחר מכן, בהתאם לממצאי החקירה וצרכיה, הובא החשוד לבימ"ש השלום בתל אביב, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו.

נראה כי ההתעללות בכלבים עלתה מדרגה בשבועות האחרונים ובערב ראש השנה, הגישה פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום כנגד שרון שלמה בן 35 מבת ים, בגין התעללות בבעל חיים אחרי ששבוע קודם לכן, נעצר לאחר שעינה את כלבו והצית אותו בחיים. במקביל הוגשה בקשה להארכת תנאים מגבילים כשנטען בין היתר כי "מדובר בהתנהגות אכזרית, נוראית וחסרת רסן של המשיב, אשר מלמדת על מסוכנותו הרבה. הוא פעל מתוך תכנון, בקור רוח ובנחישות וגילה אכזריות ואטימות לב כלפי חיה חסרת ישע שנמצאה באחריותו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות