n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: מגבירים אכיפה בעקבות העליה בתחלואה

בת ים: מגבירים אכיפה בעקבות העליה בתחלואה

עיריית בת-ים באמצעות הפיקוח והשיטור העירוני החלו באכיפה מוגברת, ובמתן דוחות על אי עטיית מסכה בקניונים, מרכזי קניות, בתי כנסת ובחללים סגורים ברחבי העיר

פיקוח עירוני צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

לאור ההתפשטות המחודשת של הקורונה בארץ וזן הדלתא של הנגיף, העירייה החלה בימים אלו במבצע הסברה, אכיפה וגם מתן דוחות על אי עטיית מסכה במקומות סגורים, בדגש על קניונים, בתי כנסת ומרכזים מסחריים ברחבי העיר. בשל החופש הגדול האכיפה תתמקד בהתקהלויות בקניון, ובמקומות סגורים בהם מתקיימת פעילות בימי הקיץ החמים.

נכון ליום חמישי בבוקר, נתוני התחלואה ממשיכים להיות על כ-550 חולים בעיר, בדומה למצב הערים סביב. מספר תושבי בת-ים המאושפזים בגלל קורונה עומד על 32 תושבים: 2 במצב קריטי, 8 במצב קשה, והשאר בינוני וקל.

בשבוע האחרון היתה התפרצות של זן הדלתא, כתוצאה מהדבקה רחבה באחד ממרכזי היום לקשישים הפועלים בעיר. באותו המרכז יש נכון לעכשיו קרוב ל-50 נדבקים, רובם קשישים וכמה אנשי צוות. חלק מהקשישים אף מאושפזים.

במקביל, העירייה ערכה שינויים נרחבים באירועי הקיץ והכנו חודש מלא באירועים מדהימים שמעולם לא היו בבת-ים – כולם בתיאום עם משרד הבריאות ובהתאם להנחיות הקורונה.

מהעירייה נמסר: "אנו קוראים לתושבים להקפיד על ההנחיות אבל לא לחשוש וכן לצאת, לנקות את הראש, להשתתף באירועים ולבלות באוויר הפתוח – אך במקביל להקפיד מאד על מסיכות בחללים סגורים, ולהימנע ממגע מיותר. ככה נצליח גם לשמור על חיי השגרה בחינוך, בתרבות ובתעסוקה – ומצד שני נשמור על בת-ים בריאה, כפי שעשינו עד כה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות