n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: הלילה- שתי תאונות אופנוע תוך מספר שעות

בת ים: הלילה- שתי תאונות אופנוע תוך מספר שעות

רוכב אופנוע נפצע קשה ואחר נפצע בינוני בשתי תאונות שהתרחשו בהפרש של כמה שעות

התאונה באיילון- צילום תיעוד מבצעי מדא
זירת התאונה באיילון- צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשעה 23:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופנוע שהחליק בכביש 20 (איילון) ממחלף דב הוז למחלף יוספטל. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח וולפסון גבר כבן 30 במצב קשה עם חבלת ראש.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א איתמר אריאלי סיפר: "הרוכב שכב על הכביש במרחק רב מהאופנוע בסמוך לעבודות שבוצעו במקום כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל קיבועים וחבישות ופינינו אותו במהירות להמשך טיפול בבית החולים."

מספר שעות קודם לכן, צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לרוכב אופנוע שנפצע בינוני ברחוב כ"ט בנובמבר פינת ניסנבאום בבת ים.

שמואל מלכה סגן ראש סניף איחוד הצלה בבת ים שהעניק לו סיוע ראשוני בזירת התאונה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואופנוע. הענקנו סיוע בזירה לרוכב האופנוע כבן 25 שנפצע באורח בינוני. כמו כן הענקנו סיוע בזירה לנפגעת נוספת במצב קל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות