n
דף הבית / בת ים / איחוד הצלה השיק "אופנולנסים" בבת ים

איחוד הצלה השיק "אופנולנסים" בבת ים

בטקס שנערך בבית 'איחוד הצלה בת-ים' במעמד ראש העיר צביקה ברוט, הושקו 2 אופנולנסים חדשים אשר יהוו תוספת כח ליחידת האופנועים המקומית של 'איחוד הצלה'

אופנולנס צילום דוברות איחוד הצלה

אמש (רביעי) בטקס שנערך בבית 'איחוד הצלה בת-ים' הושקו 2 אופנולנסים חדשים אשר יהוו תוספת כח ליחידת האופנועים המקומית של 'איחוד הצלה'. אופנולנסים אלו מאובזרים בכל הציוד הנדרש להצלת חיים והם מהווים יתרון משמעותי בהגעה מהירה לאירועי חירום רפואיים.

צביקה ברוט צילום דוברות איחוד הצלה

האופנועים יועדו למתנדבים רועי מורר וסגן הסניף שמואל מלכה. הערב נערך בהשקעה מרובה ובהוקרה עבור המתנדבים בהרמת כוסית לכבוד חג הפורים, משלוח מנות למתנדבים, וארוחת ערב עשירה.

כיבדו בנוכחותם ראש המוע"ד ר' בנימין אלחרר, אשר מאז הוקם איחוד הצלה סניף בת-ים עומד לימינם של המתנדבים בכל עת ועושה עבורם רבות בהערכה על מסירותם למען הצלת חיים.

בנימין אלחרר צילום דוברות איחוד הצלה

כמו כן כיבד את המעמד ראש העיר מר צביקה ברוט, אשר כובד בגזירת הסרט של האופנולנסים והביע את הערכתו למתנדבים ואף היה עד בעצמו תוך כדי האירוע להזנקה של המתנדבים לאירוע חירום רפואי שהתקבל בזמן ששהה עימם.

צביקה ברוט 1 צילום דוברות איחוד הצלה

צילומים: דוברות איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות