n
דף הבית / חדשות בת-ים / תכנית לימודים למניעת אלימות נגד נשים תוכנס למערכת הלימודים בבתי הספר התיכונים בבת ים

תכנית לימודים למניעת אלימות נגד נשים תוכנס למערכת הלימודים בבתי הספר התיכונים בבת ים

התכנית תוכנס למערכת הלימודים החל מהשנה הבאה

תלמידי תיכון
צילום : PIXABAY

ראש העיר צביקה ברוט ומנכ"לית העירייה יודפת אפק-ארזי הנחו את מנהל אגף החינוך, מר אהרון קצב, כי בשנת הלימוד הבאה תוכנס למערכת הלימודים בעיר תכנית ייחודית למניעת אלימות נגד נשים, שתועבר לתלמידים כחלק ממערך הלימודים

יודפת אפק-ארזי מנכ"לית העירייה: "למערכת החינוך תפקיד מרכזי בעיצוב התודעה של בני הנוער ובידיה לתרום תרומה מכרעת למניעה, תוך מתן כלים לתלמידים להתמודדות עם התופעה. כדי להשיג שינוי אמיתי תודעתי ועל מנת להגביר את השיח ולא להדחיקו, יש להתחיל פעילויות חינוכיות בגילאים הצעירים. מערכת החינוך חייבת להיות חלק ממכלול הצעדים שנדרשים לעשות על מנת להביא לשינוי תודעתי כאן ועכשיו".

לדברי ברוט ואפק-ארזי, שהנחו את מנהל אגף החינוך אהרון קצב בדבר הכנסת מערך שיעורים למניעת אלימות נגד נשים לתכנית הלימודים- ״אלימות  נגד נשים היא אחת הבעיות הבוערות בחברה הישראלית כבר תקופה ארוכה. רק בשבועות האחרונים, בזמן משבר הקורונה, נרצחו 6 נשים על ידי בני זוגן – ובהם תושבת עירנו, טטיאנה חייקין ז"ל. השינוי האמיתי יבוא רק לאחר פעילויות חינוכיות שיחלו כבר בגילאים הצעירים, מתוך אמונה כי מערכת החינוך היא ציר מרכזי בעיצוב תודעתם של בני הדור הצעיר ויכולה לתרום תרומה מכרעת למניעה – תוך מתן כלים לתלמידים להתמודדות עם הנושא".

על פי ההנחיה אגף החינוך ייערך בהקדם להכנסת תכנית לימודים מיוחדת בנושא מניעת אלימות נגד נשים לתכנית הלימודים בבתי הספר התיכוניים בעיר, משנת הלימודים הקרובה .

(תמונת אילוסטרציה)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קהל הופעה מופע צילום דוברות עיריית בת ים

צעירי בת ים במסע אל האופק

תפריט נגישות