n
דף הבית / חדשות בת-ים / "למרות הכל אני אוהב את כולם ומקווה שהכל יחזור לקדמותו"

"למרות הכל אני אוהב את כולם ומקווה שהכל יחזור לקדמותו"

הדובר בכותרת הוא הנרי סאסין, הבעלים של "גלידת ויקטורי" שהפכה לסמל המהומות בטיילת בת ים ביום רביעי שעבר כשפורעים החריבו את המקום רק בגלל שהבעלים לא יהודי

הנרי סאסין צילום סמי טהרני
הנרי סאסין- צילום: סמי טהרני

כשהנרי סאסין, הבעלים של גלידת "ויקטורי" בטיילת בת ים, צפה מביתו במפעל חייו נהרס בשידור חי, הוא היה בהלם. כבר למעלה מ-20 שנים שהוא אחד הסמלים הגדולים של הטיילת, של בת ים ושל דו הקיום ששרר במקום לפחות עד תחילת המהומות, כשישראלים מכל הארץ- יהודים, מוסלמים, נוצרים, ישבו אצלו במקום, אולי אפילו חלק מהפורעים ששברו והרסו את העסק המוכר ביום רביעי שעבר.

זכוכיות מנופצות צילום סמי טהרני

זכוכיות מנופצות בגלידה ויקטורי יממה לאחר האירוע- צילום: סמי טהרני

בבוקר שלאחר האירוע האלים, הגלידרייה המנופצת והשבורה, הפכה מוקד עלייה לרגל של אזרחים שהגיעו לראות את המקום ולהביע הזדהות עם סאסין, וגם לכלי תקשורת רבים מהארץ ומהעולם. הנרי, שעדיין היה בסערת רגשות מובנת בגלל המקרה, תמרן בין המיקרופונים, המצלמות וגם בעלי המקצוע שהגיעו בשביל להתחיל ולשקם את העסק.

תקשורת טלוויזיה צילום סמי טהרני

כלי תקשורת מהארץ והעולם הגיעו לסקר את האירוע- צילום: סמי טהרני

"הייתי בבית כשזה קרה. צפיתי בהרס בשידור חי מהמצלמות שנמצאות במקום ואחר כך גם בתקשורת. הייתי בהלם, לא האמנתי שעושים לי את זה. לא עשיתי רע לאף אחד, כולם מכירים אותי ויודעים שאני איש של שלום.

-איך הגבת? ניסית להגיע למקום?

לא יכולתי אפילו להגיע אל המקום באותו הערב ופשוט ראיתי איך שוברים לי את העסק. תמיד אמרתי לעצמי שזה לא יכול לקרות פה, כולם פה חיים בשלום יהודים עם ערבים ופתאום דבר כזה קורה, זה ממש מעליב"

-איך היו התגובות ביום שאחרי?

"קיבלתי המון הודעות תמיכה, מלא אנשים התקשרו, הביעו צער והיו מזועזעים שדבר כזה קרה. אני רוצה להגיד שלמרות כל מה שקרה אני אוהב את כולם ואני חי עם כולם בשלום ומקווה שהכל יחזור לקדמותו והשקט יחזור".

הנרי סאסין גלידת ויקטורי צילום סמי טהרני

סאסין ליד העסק שנפגע- צילום: סמי טהרני

-מתי אתה צפוי לחזור לפעילות?

"אנחנו עובדים במהירות בשביל לחזור לעניינים, יש דברים שאפשר לשקם אבל יש דברים שיהיה יותר קשה. אני מקווה שכבר בימים הקרובים אני אוכל לפתוח את הגלידה ומאחל לנו שכולם יחזרו לחיות בשלום אחד עם השני".

גלידת ויקטורי צילום סמי טהרני

גלידת ויקטורי בטיילת בת ים- צילום: סמי טהרני

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות