n
דף הבית / חדשות בת-ים / כ-350 אנשי צוות חוסנו היום בוולפסון, מאות נוספים נרשמו

כ-350 אנשי צוות חוסנו היום בוולפסון, מאות נוספים נרשמו

יום חג במרכז הרפואי וולפסון. בנוכחות שר הבריאות, חוסנו הצוותים הרפואים בתחילת מבצע "לתת כתף"

יולי אדלשטיין צביקה ברוט ענת אנגל צילום דוברות וולפסון

רגעים היסטוריים תועדו הבוקר (20 דצמבר, יום ראשון) במרכז הרפואי 'וולפסון', כאשר ניתנו חיסוני קורונה ראשונים לצוותים הרפואיים, בנוכחותו של שר הבריאות, יולי אדלשטיין.

ענת אנגל יולי אדלשטיין צילום דוברות וולפסון

המתחסנת הראשונה, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל, הגיעה למאורע כשהיא מלווה בחברי הנהלת ביה"ח ובאנשי המפתח; ד"ר מיכאל גייסט, יו"ר ועד הרופאים ומנהל במכון הלב ב'וולפסון', ד"ר יסמין מאור, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בביה"ח, ד"ר מרגריטה משבי, מנהלת המחלקה פנימית ד' ומחלקת קורונה בביה"ח וד"ר דורון מנחמי, מנהל המחלקה פנימית ו' ומנהל מח' קורונה בביה"ח.

ענת אנגל חיסון קורונה צילום דוברות וולפסון

זו למעשה הייתה החמישייה הפותחת אשר קיבלה הבוקר את חיסוני הקורונה הראשונים, בידי האחות הבכירה ילנה מולקנדוב, אשר משמשת גם כאחות בכירה בפגייה בביה"ח. ביחד עם המתחסנים, הייתה הבוקר גם ד"ר גלית מור-נאור, מנהלת בית המרחקת של ביה"ח, אשר הגיעה אמש בשעה מאוחרת כדי לקבל את מנות החיסון ולאחסן אותן בבטחה.

ענת אנגל מרכז רפואי צילום דוברות וולפסון

את הצוותים חיסן צוות של אחיות מיומנות אשר הוכשרו באופן מיוחד לצורך מתן חיסוני הקורונה. היום חוסנו 350 אנשי צוות ובימים הקרובים צפויים להתחסן כאלף עובדים.

בשלב זה, כל התורים לחיסוני קורונה עבור עובדי וולפסון נקבעו במלואם, ועובדים נוספים המעוניינים להתחסן כעת ממתינים למשלוח החיסונים הבא. הזמנה למנות החיסונים הבאה כבר הועברה על ידי הנהלת ביה"ח וולפסון והציפייה היא להגעתם במהלך השבוע הבא.

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין: "בוולפסון כבר מתחסנים, יחד עם בתי החולים, קופות החולים ומרכזי החיסונים האחודים בצפון ובדרום – כולם מתכווננים לאירוע החשוב ביותר של השנים האחרונות: החיסונים.

אני מברך את ד"ר ענת אנגל ואת אנשי הצוות שלה, שכעת הצטרפו אלי לקבלת החיסון. אני קורא לכל אזרחי ישראל מעל גיל 60 – לכו להתחסן".

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון: "אני מודה לשר הבריאות על הנוכחות שלו כאן איתנו בוולפסון ביום החשוב הזה. זוהי הבעת אמון מהדרגה הראשונה.

זהו יום היסטורי ברמה הבינלאומית וגם פה אצלנו. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לצוותים שלנו על המסירות הבלתי מתפשרת שלהם ועל הטיפול המקצועי בחולים בתקופה כה אינטנסיבית.

כולם כאן לוחמים בחזית המאבק במגיפת הקורונה ועכשיו אנחנו בראש המתחסנים כדי לנצח את המחלה. אני רוצה גם להודות לשותפים שלנו, ראשי הערים סביב וולפסון ומרכזי הבריאות הסמוכים אלינו שהצוותים שלהם גם מתחסנים כאן.

וכעת, אנו ממשיכים להתקדם אל העתיד, לממש את החלומות שלנו לדאוג לבריאות האוכלוסייה ולמנוע מחלות נוספות. אלו ימים של ערבות הדדית של כל אוכלוסיית ישראל.  ביחד כולנו נתחסן וננצח את המגיפה".

צביקה ברוט ענת אנגל יולי אדלשטיין צילום דוברות וולפסון

צביקה ברוט, ראש העיר בת ים: "לכל מלחמה יש את הגיבורים שלה. הקורונה ללא ספק תירשם בדברי הימים כסוג של מלחמה, שגבתה הרבה קורבנות והגיבורים האמיתיים הם הרופאים והאחיות ואנשי הצוות.

אנחנו בבת ים נהנים משיתוף הפעולה עם וולפסון לאורך כל השנים, ובוודאי במהלך החודשים האחרונים, במסירות אין קץ – אם זה בטיפול בחולים מהעיר שלנו ואם זה בשיתוף פעולה בעצות טובות, בהערכות המצ"ב שלנו ביחד עם מנכ"לית ביה"ח. אין ספק שתושבי העיר אסירי תודה לביה"ח. ביום הזה כבר מתחילים לראות את האור בקצה המנהרה".

       צביקה ברוט ענת אנגל צילום דוברות וולפסון

צילומים: דוברות מרכז רפואי וולפסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.44.41_3e347331

ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

תפריט נגישות