n
דף הבית / חדשות בת-ים / חולון/בת ים: מתחם "היבדק וסע" לבדיקת קורונה יוקם באצטדיון מול בית העלמין

חולון/בת ים: מתחם "היבדק וסע" לבדיקת קורונה יוקם באצטדיון מול בית העלמין

המתחם יוקם בשיתוף פעולה של עיריית חולון ועיריית בת ים אחרי שיחה של שני הראשים- מוטי ששון וצביקה ברוט

היבדק וסע. צילום ארכיון: דוברות מדא
היבדק וסע. צילום ארכיון: דוברות מדא

בעקבות העלייה במספר החולים ורגע לפני הסגר הארצי, החליטו ראשי העיר של חולון ובת ים- מוטי ששון וצביקה ברוט, על הקמת מתחם "היבדק וסע" בו יתקיימו בדיקות קורונה בגבול בין שתי הערים במתחם האיצטדיון העירוני של חולון מול בית העלמין ברחוב משה דיין.

המתחם יתופעל על ידי מד"א ופיקוד העורף ויהיה פתוח לקהל הרחב החל מיום שלישי 15/09 בין השעות 14:00 – 22:00. למתחם תהיה אפשרות להגיע גם ללא הפנייה מקופות החולים והכניסה תתאפשר אך ורק עם רכבים ללא אפשרות לצאת מהם ועד 4 נוסעים בכל רכב.

בנוסף, יפעלו בחולון, שלושה מתחמי בדיקה רגליים (ווק אין) בשלושה מיקומים בעיר שאליהם יוכלו התושבים להגיע בשעות 18:00-9:00: ביום שלישי, 15.9 – במרכז קהילתי קליין בשכונת תל גיבורים, ביום רביעי, 16.9 – במרכז הקהילתי בקריית בן גוריון (צמוד לקאנטרי נופשונית) וביום חמישי, 17.9 – באולם הספורט גולדה שבקריית אילון.
יודגש, כי אין צורך בתיאום מראש ובהפניה מרופא ויש להצטייד בתעודה מזהה ובכרטיס מגנטי של קופת החולים (חברי כל קופות החולים). הבדיקות הינן חופשיות והתושבים יוכלו להיבדק לקורונה גם אם אינם חשים בתסמיני המחלה.
אורכה של הבדיקה קצר מאד והתשובות תגענה בתוך 72 שעות, כאשר תשובה שלילית מתקבלת באמצעות מיסרון ותשובה חיובית נמסרת טלפונית על ידי נציגי לשכת הבריאות המחוזית או על ידי קופת החולים של הנבדקים.
ראש העיר מוטי ששון: "התחלואה עולה בקצב מהיר וחולון צועדת בדרכה להיות עיר אדומה. חשוב שכמה שיותר תושבים ייבדקו גם אם אין להם תסמינים כדי שנוכל לעצור את שרשרת ההדבקה בעיר ושמירה על בריאותם ועל בריאות הסובבים אותם".

היבדק וסע קורונה צילום תיעוד מבצעי מדא

בתמונות: מתחמי "היבדק וסע" – צילומים: דוברות מד"א

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות