n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: רוכב אופנוע נהרג בטיילת

בת ים: רוכב אופנוע נהרג בטיילת

טרגדיה בטיילת בת ים- רוכב האופנוע פגע בהולך רגל, סטה ממסלולו והתנגש בעץ. בבית החולים נקבע מותו

תאונה אופנוע טיילת צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אמש (רביעי), קצת לפני השעה 9 בערב, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, רוכב אופנוע שככל הנראה פגע בהולך רגל וכתוצאה מכך התנגש בעץ, ברחוב בן גוריון בטיילת בבת ים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים וולפסון תוך פעולות החייאה את רוכב האופנוע גבר כבן 30 במצב אנוש, ואת הולך הרגל צעיר בשנות העשרים במצב קל. בבית החולים, נקבע מותו של רוכב האופנוע.

חובש על אופנוע מד"א דניאל גיאת , סיפר: "ראינו על הכביש גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית, במרחק ממנו, מתחת לרכב חונה היה אופנוע מעוך, במקום היה גם צעיר הולך רגל שנחבל מהאופנוע. הענקנו לרוכב האופנוע טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה , ניידת טיפול נמרץ שלנו שהגיע במהירות למקום פינתה את הפצוע לבית חולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש, הולך הרגל פונה בהכרה מלאה עם פציעות קלות".

שמי קלבו פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח מדובר ברוכב אופנוע שפגע בהולך רגל ולאחר מכן התנגש בעץ. ביצענו החייאה בזירה על רוכב האופנוע שנפצע אנושות. לאחר מכן הוא פונה במצב אנוש לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה. כמו כן הענקנו בזירה סיוע להולך הרגל שנפגע מהאופנוע ומצבו מוגדר קל".

המשטרה החלה בחקירת נסיבות התאונה.

  תאונה צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. פרטים מדוייקים יותר בנוגע לתאונה: רוכב האופנוע נסע במהירות מופרזת (להערכתי 80-100קמ"ש) בטיילת. הולך הרגל חצה את הכביש שלא במעבר חצייה. רוכב האופנוע צפר לו וניסה להתחמק מתאונה אך עקב המהירות הגבוהה מאוד שלו, התאונה הייתה בלתי נמנעת. הוא החליק, האופנוע פגע בהולך הרגל ורוכב האופנוע הוטח על העץ. האופנוע נגרר כ 30 מטר קדימה.
    לצערי אנו תושבי האזור מתריעים חודשים על התופעה הזו של רוכבי אופנוע הנוסעים במהירות וברעש מחריש אוזניים כל ערב אך המשטרה אינה עושה דבר. לא רואים ניידות בטיילת כלל. גם אתמול, המשטרה הגיעה לזירה אחרי 20 דקות לאחר שכבר הגיעו 7 אמבולנסים וכיבוי אש. ורכבים רבים נסעו קרוב לנפגעים ששכבו על הכביש מכיוון שלא הייתה ניידת שתחסום את הגישה לזירה.
    בעבר היו שתי ניידות שפיטרלו הלוך ושוב בטיילת. היום נדיר לראות ניידת אחת שעוברת שם וגם במקרה. לתשומת לב מפקד התחנה וראש העיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות