n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: ראש העיר נפגש עם שר האוצר

בת ים: ראש העיר נפגש עם שר האוצר

ישראל כ"ץ אירח היום (ראשון) בלשכתו בירושלים את צביקה ברוט. בפגישה הוחלט על הקמת צוות משותף להנהלת העיר ואגף התקציבים באוצר

צביקה ברוט ישראל כץ שר האוצר ראש העיר- 12צילום דוברות עיריית בת ים

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט נועד היום (ראשון) עם שר האוצר בלשכתו בירושלים. בפגישה נכחו סגן ראש העיר יהודה הרוש, מנכ"לית העירייה יודפת אופק ארזי וגזברית העירייה טירנה ססי.

צביקה ברוט ישראל כץ שר האוצר ראש העיר- צילום דוברות עיריית בת ים

בפגישה סוכם בין הצדדים להתקדם לשלב הבא על ידי הקמת צוות משותף להנהלת העיר ואגף התקציבים באוצר אשר ייבחן בחודשים הקרובים את הדרכים המתאימות לביצוע ביטול המדידות, ועריכת מדידות חדשות, ההתאם לתכנית של הנהלת העיר.

בדיון אמר שר האוצר ישראל כ"ץ כי הוא תומך בתכניתו של ראש העיר לביטול המדידות הנוכחיות, והורה לאנשי משרדו לפעול לזירוז הנושא מול הנהלת העיר כדי למצוא את המתווה הנכון לעשות זאת.

הצוות צפוי לפעול במשך כמה חודשים ולגבש את החלופה הטובה ביותר שתאפשר את המהלך מבלי לפגוע בכוונת העירייה להגיע לאיזון תקציבי ב-2023.

ראש העיר צביקה ברוט ,הודה בדיון לשר האוצר ואמר כי "לכל אורך הדרך, אגף התקציבים יחד עם אנשי משרד הפנים סייעו לנו רבות והם חלק מסיפור ההצלחה שנציג כאן בשנים הקרובות.

אנחנו נחושים להקפיד על הבראת הקופה הציבורית, להפוך את בת-ים לעיר ללא גרעון, ולהביא לשיפור משמעותי בשירות לתושבים כפי שעשינו בשנה האחרונה".

צביקה ברוט ישראל כץ שר האוצר ראש העיר- 1צילום דוברות עיריית בת ים

צילומים: דוברות עיריית בת ים

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות