n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: פרויקט "מסע להורות" יוצא לדרך

בת ים: פרויקט "מסע להורות" יוצא לדרך

עיריית בת-ים מקדמת בימים אלה את הפרויקט הייחודי "מסע להורות" ולמעשה תהיה הראשונה שבעירה הפרויקט יחל לפעול

משפחה הורים צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

הורים לעתיד מתמודדים עם הרבה תהיות ומחשבות של איך אצליח לשלב בין העבודה לבין להיות אבא או אמא? איך אדע למה התינוק שלי בוכה? למה הוא זקוק? איך אדע מה הכי טוב לתינוק שלי?

ה"מסע להורות" הינה סדנה קבוצתית ייחודית ובלעדית בניהולו המקצועי של ד"ר דנה שי, ממרכז  SEED לחקר התפתחות רגשית מוקדמת. הסדנה מסייעת להורים שבדרך להתכונן לחוויית ההורות המרגשת ומאתגרת ולהכין עצמם לא רק ליום הלידה, אלא גם ליום שאחרי. מחקרים רבים מראים כי הכנה רגשית בהריון מסייעת להסתגלות טובה יותר להורות ברמה האישית, הזוגית והתפתחות הילד.

עיריית בת-ים והמרכז לגיל הרך בת-ים שהבינו את החשיבות הרבה בפרויקט שכזה בעיר, החליטו לשתף פעולה עם מכון Seed ולהכשיר כ-20 מנחות מקצועיות מהעיר שיעבירו את הסדנה לקבוצות השונות.

גלעד אמשלום, מנהל המרכז לגיל הרך בת-ים משתף: "זהו פרויקט בסדר גודל שלא נראה כמותו ברשות מקומית, לקחנו על עצמנו להכשיר וללוות כ-20 נשות טיפול מקצועיות ומנוסות מתוך הקהילה שלנו בעיר בת-ים, על מנת שיוכלו להנחות את הקבוצות ולתת בחזרה לעיר, להורים לעתיד וכמובן לילדים הרכים שיוולדו להם. זהו מעגל קסם שתורם ומפרה את העיר לשנים קדימה. הסדנאות יתקיימו ברחבי העיר במעונות החברה לתרבות ופנאי בימים שונים ובשעות מגוונות על מנת לאפשר לכלל ההורים לעתיד להשתתף במתנה הזו, 6 מפגשים פוקחי עיניים, מסקרנים, מרגשים ומלאים בידע מבוסס מחקר".

עלות הסדנה הינה 100 ש"ח בלבד ל-6 מפגשים פרונטליים (כל מפגש אורך כשעה וחצי)

ניתן להירשם בלינק: https://www.coing.co/u/112effb4a4 או במספר: 03-5090568/3

  סדנא הורים צילום דוברות עיריית בת ים

צילום: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

בת ים: מי ראה את בת-אל?

תפריט נגישות