n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: פצוע בינוני בשריפה

בת ים: פצוע בינוני בשריפה

טעינת סוללת קורקינט חשמלי הובילה לשריפה עם נפגעים.

שריפה דוברות כבאות מחוז דן, תחנה אזורית חולון
צילום: דוברות כב״ה מחוז דן, תחנה אזורית חולון

היום (8.2), לפנות בוקר סמוך לשעה 04:40, התקבלו מספר קריאות במוקד 102 של מחוז דן על שריפה בדירה ברחוב טשרניחובסקי בבת ים. למקום הוזנקו ארבעה צוותי כיבוי ומנוף בפיקודו של רב רשף איתן גולדנברג וסגנו להב נאור נסימוב.

סוללה ליתיום שריפה דוברות כבאות מחוז דן, תחנה אזורית חולון

מפקד הצוות רס״ל מיכאל דגן שהגיע ראשון למקום מספר: "מיד כשהגענו לאירוע הבחנו בעשן שחור וסמיך שיוצא מחלונות הקומה הראשונה וראינו אזרחים שצועקים לעזרה, הצוותים החלו מיד בפעולות לכיבוי השריפה, במקביל לסריקות, איתור לכודים ושחרור עשן".

שריפה 1 דוברות כבאות מחוז דן, תחנה אזורית חולון

יש לציין כי טרם הגעת הכוחות פונה דייר על ידי מד"א לקבלת טיפול רפואי כשמצבו מוגדר בינוני, בנוסף לשלוש דיירות שקיבלו טיפול במקום.

סוללת ליתיום שריפה דוברות כבאות מחוז דן, תחנה אזורית חולון

במקום נכח מפקד תחנת חולון טפסר משנה שאול רחמים וחוקר הדליקות ניסים אבוחצירה מתחנת חולון שהגיע לזירה קבע כי השריפה פרצה כתוצאה מכשל חשמלי במהלך טעינת סוללת קורקינט חשמלי.

שריפה דוברות כבאות מחוז דן, תחנה אזורית חולון

מחלקת הסברה שבים ומזכירים: בעת רכישת אופניים/קורקינט חשמלי משומש יש לבצע בדיקה אצל בעל מקצוע מורשה ולקבל חוות דעת. חשוב להדגיש כי אין להטעין אופניים חשמליים ללא השגחה ויש להקפיד על שימוש בסוללה תקנית ולא לבצע בה שינויים ובעת פרוץ שריפה יש לחייג 102 ללוחמי האש.

     שריפה כבאי דוברות כבאות מחוז דן, תחנה אזורית חולון

צילומים: דוברות כב״ה מחוז דן, תחנה אזורית חולון

סוללת ליתיום

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות