n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: נרתמים למען תושבי נוף הגליל

בת ים: נרתמים למען תושבי נוף הגליל

עיריית בת ים נרתמה לסייע למפוני גל השריפות בנוף הגליל.

ראש לשכת ראש העיר יעקב מור מלווה את משלוח הסיוע לנוף הגליל צילום דוברות עיריית בת ים

עקב גל השריפות שפקד את תושבי נוף בגליל בסוף השבוע האחרון, ואלפי האנשים שנותרו ללא קורת גג, שוחח ראש העיר בת ים צביקה ברוט עם ראש העיר נוף הגליל רונן פלוט והציע את עזרת העיר בת ים לתושבים שאיבדו את בתיהם בגל השריפות.

פלוט הודה לברוט, וסיפר לו שעירית ת״א ועירית בת-ים היו שתי העיריות שהציעו עזרה. בעקבות כך, הועברו במהלך הלילה מאות חבילות של ציוד למפונים מתוך מחסני החירום של העיריה, וכן אוכל לתינוקות ודברים נוספים בשווי כמאה אלף שקלים.

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט אמר: ״אנחנו נבחנים תמיד בשעת משבר. כפי שידענו לעזור לרשויות מקומיות אחרות שנזקקו לסיוע בגל הראשון של הקורונה, כשאנחנו כבר היינו עם נתוני תחלואה נמוכים בזכות ההיערכות המוקדמת שלנו, כך גם עתה התגייסנו לסייע לחברים במצוקה.

זוהי שעת הערבות ההדדית שלנו, הצטערנו לשמוע על התושבים שאיבדו את כל רכושם בגל השריפות שהכה בסוף השבוע האחרון. אנחנו נמשיך לסייע ככל שנוכל גם לחברים בערים אחרות, כפי שאנו מסייעים מסביב לשעון לתושבים שלנו שזקוקים לסיוע בכל תחום״.

ראש לשכת ראש העיר יעקב מור מלווה את משלוח הסיוע לנוף הגליל צילום דוברות עיריית בת ים

ראש לשכת ראש העיר יעקב מור מלווה את משלוח הסיוע לנוף הגליל צילום: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

232

ספורטאי ראשון לציון חזרו מאליפות הטאקוונדו עם 11 מדליות!

תפריט נגישות