n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: נחנך חוף כלבים ראשון

בת ים: נחנך חוף כלבים ראשון

בעלי כלבים ייהנו מרצועת חוף בו תותר הכניסה לחיות מחמד

הטיילת המתחברת מחוף תאיו לראשלצ חוף ים צילום דוברות עיריית בת ים
חוף תאיו- צילום ארכיון: דוברות עיריית בת ים

לראשונה בבת ים בעלי כלבים יכולו להנות בחופים יחד עם כלביהם,  ותותר הכניסה לחיות מחמד, וכלבים בפרט. החלטה זו התקבלה ע"י ראש העיר, צביקה ברוט, והמשנה לראש העיר, ירון לוי, מחזיק תיק החופים.

אגף החופים החל בימים אלה היערכות להכרזתו הרשמית במהלך חודש אוגוסט, והצבת שילוט מתאים בגבולות החוף הנבחר. חוף הכלבים יפעל במתכונת של פיילוט עד לסוף עומת הרחצה, מבלי להפריע לרוחצים בשאר החופים, ובהמשך יוחלט האם להפוך זאת לדבר קבוע.

רצועת החוף שתשמש את בעלי הכלבים היא תאיו דרום, הממוקמת בין חוף תאיו לגבול עם ראשון לציון.

ההיתר לשחרר בו כלבים כפוף למספר תנאים: הכלב נמצא בהשגחת הבעלים ובאחריותו, הכלב מחוסן כנגד כלבת ויש רישיון תקף להחזקתו. בנוסף, תיאסר הכנסת כלבים מסוכנים כהגדרתם בחוק להסדרת הפיקוח על כלבים התשס"ג -2002 לחוף.

בעל הכלב יחוייב לאסוף את הגללים שהטיל כלבו בחוף, ומחוץ לתחום חוף זה, על הכלב להיות קשור עם מחסום ע"פ חוק העזר העירוני לבת ים. יודגש כי החוף אסור לרחצה, ומיועד לכלי שיט לא ממונעים.

ראש העיר, צביקה ברוט: "לבת-ים רצועת חוף של כ-3.5 ק"מ, בין היפות בארץ, ואין שום סיבה שהולכים על ארבע ובעליהם לא ייהנו ממנו – מבלי להפריע לרוחצים בחופים האחרים. לכן החלטנו לספק מענה לאוכלוסיית בעלי הכלבים המעוניינים לבלות בחופי הים בהתאם לשילוט שיוצב בחוף. זו בשורה גדולה לתושבים, ואני רוצה להודות למשנה לראש העיר ירון לוי על הובלת המהלך יחד עם כל גורמי המקצוע הרלוונטיים".

(בתמונה: הטיילת המחברת את חוף תאיו עם חוף ראשון לציון- צילום: דוברות עיריית בת ים)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.44.41_3e347331

ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

תפריט נגישות