דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: משפרים את השירות לתושב ומקלים עם הבירוקרטיה

בת ים: משפרים את השירות לתושב ומקלים עם הבירוקרטיה

בעיריית בת ים החלו ליישם את שיפור השירות ויקיימו מפגש פתוח בין נציגי אגף ההנדסה בעירייה ומגישי תכניות.

אגף ההנדסה בסיור בשטח עם תושבים צילום דוברות עיריית בת ים

עיריית בת-ים תקיים ביום ב' 6.7.20 בין השעות 17:30 ל 19:30 לראשונה מפגש פתוח לציבור של אגף הנדסה, הפונה בעיקר למגשי תכניות לאגף. במהלך המפגש אגף הנדסה יציג בפני המשתתפים את נהלי העבודה המעודכנים ותהליכי העבודה באגף. המפגש הוא הזדמנות לתושבים להכיר את מחלקות האגף ולאגף להכיר את צרכי התושבים, מקרוב.

במפגש ישתתפו מר אורי בוסקילה, סגן ראש העיר ויו"ר הועדה המקומית  ומהנדסת העיר, אדר' מאיר מיכל. מפגש זה, מצטרף לשורה של מהלכים ורפורמות ארגוניות שנעשו לאחרונה בעבודת העירייה שמטרתן לשפר משמעותית את השירות לתושב ולהעמיק את הקשר הישיר של העירייה מול התושב.

במסגרת המפגש יעלו נושאים מגוונים, ובהם: עדכונים בנהלי עבודה תמ"א 38 ע"י סגנית מהנדסת העיר לרישוי אורטל מסיכה, עדכונים בתהליכי עבודה בהתחדשות עירונית ובהגשת תכניות עיצוב אדריכלי ע"י סגנית מהנדסת העיר לתכנון, אדר' שירה שפרכר. החלק האחרון במפגש יודגש לשאלות ותשובות תושבים לאנשי המקצוע של אגף הנדסה.

*עקב הוראות התו הסגול והנחיות משרד הבריאות, המפגש יועבר בשידור ע"י אפליקציית ZOOM, ויש לבצע רישום מראש בכתובת : meital@bat-yam.muni.il .. * מספר המקומות מוגבל.

בנוסף, במסגרת שיפור השירות של אגף הנדסה לתושבים ובממשק שלהם אל מול היזמים, לאחרונה לשכת סגן ראש העיר, אורי בוסקילה מחזיק תיק ההנדסה, ייסד ציר ישיר לטובת התושבים, בשיתוף עם מהנדסת העיר ומנהלת ההתחדשות העירונית, כך שמידי שבוע מתקיימות פגישות עם תושבים בצורת "דלת פתוחה", על מנת להתעדכן במצב הפרוייקט או על מנת לקבל מענה בכל הנוגע למחלקת הנדסה.

הפגישות מתקיימים בתיאום מראש, בלשכת סגן ראש העיר, בנוכחות נציג מנהלת התחדשות עירונית וגורם מקצועי מטעם אגף ההנדסה. שירות זה שניתן ע"י אגף ההנדסה, מהנדסת העיר ומנהלת ההתחדשות העירונית בנוסף למפגש נותנים מענה אמיתי וחשוב לתושבים.

אורי בוסקילה, סגן ראש העיר, מחזיק תיק ההנדסה: "כחלק מהחלטותינו על שדרוג מקיף למערך השירות באגף ההנדסה, ייסדנו מפגשים עם התושבים הן בלשכתי והן בשטח. המפגש הפתוח הוא צעד נוסף בשיפור השירות. אנו ממשיכים בכל עת לשקוד על שיפור השירות, הזמינות, הנוחות והמהירות. נשמח לכל הערה או הערה, על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר".

(בתמונה- אגף ההנדסה בסיור בשטח עם תושבים. צילום: דוברות עיריית בת ים)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל joffe.dana@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קורונה

בת ים: עוד מוסד לימודי נסגר