n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: טרגדיה בין הגלים

בת ים: טרגדיה בין הגלים

שני גברים טבעו למוות במהלך ראש השנה בהפרש של פחות מיממה

צוותי מדא בחוף- צילום יוני עזרא
צוותי מד"א בחוף- צילום: יוני עזרא

בבוקר יום שלישי, היום הראשון לחופשת ראש השנה התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על טביעה בחוף המרפסת (סטלה ביץ') בדרך בן גוריון בבת ים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי והחלו בפעולות החייאה בגבר בשנות החמישים לחייו, בסופן נאלצו לקבוע את מותו. חובשי מד"א אחמד אבו סייף ודורון סלימי סיפרו: "כשהגענו לחוף ראינו את המצילים מבצעים פעולות החייאה בגבר שנמשה מחוסר הכרה מהמים. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

יממה קודם לכן קצת אחרי השעה שלוש בצהריים התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גבר שנמשה מחוסר הכרה מהמים בחוף הנפרד בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה על גבר כבן 40. הוא פונה אל בית החולים וולפסון אך מאמצי ההחייאה נכשלו והצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א אופק אלזם סיפר: "הגענו אל החוף ואזרחים הובילו אותנו אל הגבר ששכב מחוסר הכרה לאחר שמשו אותו מהים. ביצענו בו במהירות בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה והתחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

רועי מורר חובש איחוד המלה סיפר מהזירה: "כשהגענו למקום עוברי אורח סיפרו לנו שהוא נימשה מהמים על ידי אזרחים,  מצאנו אותו שוכב על החוף, הוא היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות". יוסי בזרנו חובש איחוד הצלה הוסיף: "לאחר מספר דקות של פעולות החייאה במקום הוא פונה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים." גם המשטרה נכנסה לתמונה והחלה בחקירת המקרה בו טבע הגבר- ראובן כהן מסיחייב תושב חולון. מסיחייב, היה מתנדב פעיל מאוד בארגון ידידים וביממה האחרונה לחייו אף סייע להעביר חבילות מזון למשפחות נזקקות לרגל החג. יהי זכרו ברוך.

פעולות ההחייאה באחד הטובעים- צילום יוני עזרא

פעולות ההחייאה ב"סטלה ביץ'"- צילום: יוני עזרא

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות