n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / בת ים: חוג חינם לאלפי משפחות נוספות

בת ים: חוג חינם לאלפי משפחות נוספות

בעקבות הצלחת הפרוייקט, הוא יתרחב ויגיע לעוד אלפי משפחות בעיר בת ים

חוג לכל ילד צביקה ברוט צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

ברוט וממלא מקומו אלי יריב סיכמו באחרונה עם יו"ר מפעל הפיס, אביגדור יצחקי, השותף למיזם, כי בשנה הבאה יתרחב המיזם לשכבות גיל נוספות – ויכלול כעת את כיתות א' עד ד'.

התוכניות כוללת חוגים שונים ומגוונים, כולל חוגים במתנ"סים ברחבי העיר, באגודות הספורט החיצוניות, תנועות הנוער, באודיטוריום ובפרויקט סולמות.

החוגים יתקיימו לאורך שנת הלימודים. בנוסף ביקשה הנהלת העיר לוודא שכל ילד יוכל לקבל חוג במורה שיוויונית, בלי קשר למצבה הכלכלי של משפחתו.

בכך נחסכים אלפי שקלים למשפחות אשר שילמו עד כה כ-1800 שקלים לכל חוג של ילדיהם. במקביל משפחות שלא יכלו להרשות לעצמן שולחות את הילדים לחוגים ברמה גבוהה ובחינם.

ראש העיר, צביקה ברוט, ציין כי "זו בשורה של ממש לילדי העיר, שבאה לצד השקעה אדירה בשיפוץ מבני החינוך בעיר. אני מאמין שההשקעה הטובה ביותר לקידום עתידה של בת-ים, הוא קודם כל ההשקעה בחינוך. בשל כך החלטנו להשקיע בפרויקט החוגים החשוב, שיעניק מדי שנה תמורה חשובה לאלפי ילדים, הורים, ולעיר כולה."

אלי יריב, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "אני שמח וגאה להוביל יחד עם ראש העייריה צביקה ברוט, מהלך חינוכי, חברתי וערכי שמוכיח שוב ושוב שהחינוך בעיר בת-ים עומד בראש סדר העדיפויות."

יודפת אפק-ארזי, מנכ"לית העירייה: "קידום מערכת החינוך בעיר זה אחד הדברים שהכי חשובים לנו. בראש ובראשונה מטרת פרויקט "חוג חינם" הינה ליצור שוויונות בין כלל התלמידים והתלמידות בעיר בת-ים במסגרות החינוכיות וכך להבטיח שכל אחד מילדיי העיר יוכל ליהנות ולהשתתף בחוג העשרה אחד לפחות, בלי קשר למצבה הכלכלי של משפחתו."

  צביקה ברוט כיתה ילדים תלמידים צילום דוברות עיריית בת ים

צילום: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות