n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: העירייה במיזם לקידום בעלות העסקים בעיר

בת ים: העירייה במיזם לקידום בעלות העסקים בעיר

לכבוד יום האישה הבינלאומי היחידה לעבודה קהילתית באגף לשירותים חברתיים של עיריית בת-ים בשיתוף יועצת ראש העיר למעמד האישה מזמינות את נשות העסקים של העיר, להשתתף במיזם ייחודי ולקבל חשיפה במגרש הביתי בעיר

אישה עם טלפון נייד
צילום: Pixabay

לאור משבר הקורונה העסקים חוו טלטלה משמעותית, והעסקים היו צריכים להתאים את עצמם למציאות החיים החדשה. בישראל אשר בה אין שיווין בין גברים ונשים, ובמצב של משבר כגון: הקורונה זו האוכלוסיה שהכי נפגעת ממשבר כלכלי.

עקב כך חברו שירה גבאי מנהלת היחידה לעבודה קהילתית באגף לשירותים חברתיים וענת לבנת יועצת ראש העיר למעמד האישה למיזם חדשני שבא לקדם נשות עסקים תושבות בת ים ולייצר כלכלה מקומית.

במיזם נשות העסקים מכל העיר מוזמנות להרצות בזום בנושאים שונים. שירה גבאי מספרת שלאורך כל הקורונה אנו מקדמות עסקים . הקמנו את מועדון נשות עסקים אשר מתקיים אחת לשבועיים בזום ומעניק מעטפת לנשות העסקים: מיתוג עסקי, הכרות עם פלטפורמות שיווק, נטוורקינג.

כמו כן לאחר פסח יפתח מחזור נוסף של כלים להקמת עסק לנשים אשר להם חלום עסקי. ענת לבנת מציינת שהמטרה השנה היא לקדם עסקים בבעלות נשית, תעסוקה כי הנשים היא האוכלוסייה שהכי חווה את המשבר.

האירוע יתקיים ביום המעשים הטובים ובו תהיה הרצאתה של פנינה רוזנבלום "הדרך אל החלום" ובאותו אירוע הרצאות טד של נשים אשר בעלות עסק בבת ים.

נשות העסקים שירצו באירוע יבחרו ע"י ועדה ציבורית תבחר מבין המועמדות את המרצות שישתתפו במיזם ע"פ קריטריונים הבאים: תושבת העיר, בעלת עסק בבעלותה, הרצאה בתחום העיסוק וסוגי העסקים מגוונים ככל האפשר.

בעלות העסקים שיבחרו יזכו לחשיפה נרחבת באמצעי התקשורת השונים, וכמובן לפרסם את השתתפותן גם בפלטפורמות אישיות שלהן.

ניתן להגיש את ההצעות עד ה-28.2 דרך הלינק הבא:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdloF7W3BcdndMWl0f3CUHqUypJqm9sQCv9wUsAZd8TY_EnzA/viewform

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות