n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: בן 6 טבע בבריכה

בת ים: בן 6 טבע בבריכה

הילד טבע בבריכה ציבורית בעיר ופונה אל בית החולים תוך כדי החייאה כשהוא במצב קריטי

צילום מזירת האירוע תיעוד מבצעי מדא
צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א

בשעה 18:31 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על ילד שטבע בבריכה ציבורית בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח וולפסון ילד בן 6 תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

חובשי רפואת חירום במד"א יוסף ששון ומעוז ויברמן סיפרו: "הובילו אותנו אל ילד ששכב מחוסר הכרה על שפת הבריכה והמציל מבצע בו פעולות החייאה בהדרכת מוקד 101 של מד"א. מיד המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

איתן שמיר חובש איחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום הילד שכב על שפת הבריכה, עוברי אורח סיפרו לנו כי הוא נמשה מהבריכה ללא הכרה. ביצענו בו פעולות החייאה ובהמשך הוא פונה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים"

מהמרכז הרפואי וולפסון נמסר: "הילד הגיע אלינו במצב קריטי ולא יציב לאחר שטבע בבריכה. הצוות הרפואי מעניק לו טיפול רפואי ומבצע פעולות החייאה".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות