n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: אלו אירועי הקיץ הצפויים

בת ים: אלו אירועי הקיץ הצפויים

שלומי שבת, עדן בן זקן, יובל דיין וגם פסטיבל בירה ועוד.... אירועי הקיץ של בת ים יוצאים כבר השבוע

Clipboard01

האירועים יתחילו כבר ביום חמישי הקרוב (22.7), כשהאולפן השקוף של גל"צ יגיע להתארח בבת ים. ביום שלישי הבא פסטיבל הבירה יגיע לבת ים (27-28.7.21, אמפי פיס, 18:00-23:00) ובו בירות מהארץ והעולם, משאיות אוכל במגוון עשיר והופעות אורח של אברהם טל ועידן עמדי. הכניסה חופשית.

האולימפיאדה תגיע אל הטיילת בתחילת חודש אוגוסט בין התאריכים 3-6.8 הטיילת תשנה את פניה ויתקיימו בה פעילויות ספורט, סדנאות, משחקים אתגריים ומשחקי ספורט ימי לכל המשפחה והכל באווירת האולימפיאדה במסע חובק עולם.במקום יהיה קיר טיפוס אקסטרימי, תחרויות גלישה וגלישה לילית, סדנאות צלילה, טורניר מטקות חופים, מתחם אופני ספינינג והפעלות. בפסטיבל יוקרנו המשחקיים האולימפיים מאולימפיאדת טוקיו.

בנוסף, יגיעו להופיע בעיר האומנים הגדולים בישראל. עדן בן זקן, זמרת העשור תגיע לחמם את הקיץ והלב בכרטיסים מוזלים לתושבי העיר (18.8) שלומי שבת יארח את יובל דיין על במה אחת (25.8) ושלישיית מה קשור במופע מוזיקלי (28.8) בכרטיסים מסובסדים לתושבי העיר.

הטיילת תציע מגוון רחב של אירועים בכל ימות הקיץ: פסטיבל גלישה ומוזיקה יערך לראשונה בבת-ים עם הופעות אורח של מרצדס בנד וגיא מזיג לצד משחקי ספורט חופי וימי לנוער.

כל מוצאי שבת ביולי- אוגוסט הטיילת ומתחם נורדאו ישנו את פניהם ויתקיימו מופעי תיאטרון רחוב, מיצגים, מופעים מוזיקליים, מופעי להטוטנות וקרקס, יריד אמנים ומגוון של דוכני פנאי ואוכל רחוב. (מוצ"ש בחודשים יולי-אוגוסט, 20:00-23:00, כניסה חופשית!). לאורך כל החופש הגדול שפע של פעילויות לנוער בטיילת: סקייט פארק, ערבי מוזיקה והופעות של להקות מקומיות, סדנאות יצירה ושוקולד ומסיבת פולמון באווירת תאילנד.

פעילויות לילדים: שעות סיפור ורפרטואר עשיר של מופעים, הצגות והרצאות לבוגרים בתרבוטק העירוני, פסטיבל בן-דורי מרגש בשכונת עמידר, פעילות לילה לבן לנוער, פעילויות מגוונות בגינות ברחבי העיר: פעילויות ספורט וכושר, סדנאות והקרנת סרטים נבחרים.

לתכניה המלאה: https://www.bat-yam.muni.il/info.php?id=9541

צביקה ברוט, ראש העיר: "הכנו בשבילכם מגון ענק של אירועים לקיץ הקרוב בכל רחבי העיר, מיוחדים, מרשימים ומותאמים לכולם. גם בחודשי קיץ, אין מה לחפש בערים אחרות, כשאצלנו בעיר האירועים הטובים ביותר עם האמנים המובילים בארץ. תהנו ותבלו. קיץ שמח ובטוח לכולם!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות