n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: אלופי ישראל הצילו משפחה מטביעה

בת ים: אלופי ישראל הצילו משפחה מטביעה

הכירו את הגיבורים המקומיים מאור גורלניק ודניאל רבינוביץ' שחייני הפועל בת ים שבזכותם אב ושני ילדיו נמצאים היום בחיים

מאור גורלניק דניאל רבינוביץ' – צילום מאיר לויה מאמן הפועל בת ים שחייה

אב ושני בניו, יצאו אתמול (שבת), לשחות בחוף הגולשים בראשון לציון שהיה סוער למדי. הם נקלעו למצוקה ולמזלם היו במקום שני שחייני הפועל בת ים שבלי היסוס רצו אל המים הסוערים ומנעו טרגדיה.

מאור בן ה-15 ודניאל בן ה-14 הם שניהם שחיינים מצטיינים – אלופי ישראל לגילם ושיאני גילאים, וגולשי גלים חובבים. הם יצאו לגלוש בחוף הגולשים בראשון לציון אתמול, כשלפתע ראו אב ושני ילדים זועקים לעזרה, "היה ים מאוד סוער", סיפר רבינוביץ', "כשהגענו לעומק ראינו את השלושה על גלשן, הם נסחפו ולא הצליחו לצאת, ושלושתם לא ידעו לשחות. מיהרנו לשחות אליהם, לקחתי את אחד הילדים על הגלשן שלי, מאור לקח את הילד השני על שלו ועזרנו גם לאבא לצאת".

גורלניק הוסיף: "הם היו חסרי אונים ומזל גדול שעברנו שם, כי אני לא יודע מה היה קורה אם היו ממשיכים להיסחף. הם מאוד הודו לנו. בהחלט הרגשנו גאים בעצמנו, אבל לא חשבנו פעמיים, היה לנו ברור שנעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי להציל אותם. זה חלק מהערכים שקיבלנו בבית ובאגודת השחייה שלנו ואנחנו קוראים לכולם לשמור על עצמם במים ולא להיכנס כשסוער וכשלא מכירים את הים".

מאור גורלניק דניאל רבינוביץ' – צילום מאיר לויה מאמן הפועל בת ים שחייה

שני הגיבורים- מאור גורלניק ודניאל רבינוביץ' . צילום: מאיר לויה- מאמן הפועל בת ים שחייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות