n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / טיולים וארועים / אוהבים דינוזאורים? תערוכת 'בוטניזאור' בגן הבוטני בירושלים

אוהבים דינוזאורים? תערוכת 'בוטניזאור' בגן הבוטני בירושלים


לאור הביקוש הרב תערוכת 'בוטניזאור' בגן הבוטני בירושלים - התערוכה הבינלאומית לדינוזאורים וטבע תפעל גם בסוכות

בוטניזאור פעילות הקיץ בגן הבוטני צילום תום עמית (1)
בוטניזאור פעילות הקיץ בגן הבוטני צילום תום עמית

לאור ההצלחה והביקוש הרב בקיץ, האטרקציה הבינלאומית שנחתה בגן הבוטני בשיתוף עיריית ירושלים והחברה העירונית אריאל, לאחר שהוצגה ברחבי אירופה, לוס אנג'לס קוריאה ועוד תפעל גם באוקטובר בחוה"מ סוכות בין התאריכים 8/10 עד 17/10.

הקהל הרחב מוזמן לחזור בזמן ולפגוש מקרוב את הדינוזאורים ואת סביבתם הטבעית, כיצד התפתחו וכיצד השתלבו בסביבתם, במסע מיוחד דרך שלוש תקופות שונות בציר הזמן: טריאס, יורה וקרטיקון.

בתערוכה 'בוטניזאור' מפגש ייחודי עם כ 45 דינוזאורים אינטראקטיביים בגודל אמיתי ולצידם מידע המבוסס על ממצאים שנמצאו ברחבי העולם. הדינוזאורים, חלקם עצומים בגובה של 7 מטר ואורך של 15 מטר, מתעוררים לחיים באמצעות טכנולוגיה מרשימה, פרושים על פני מסלול של כקילומטר בגן במהלכו נהנים הילדים וההורים מכתב חידה המחבר בין העולם המופלא של הדינוזאורים לבין העולם שלנו כיום. מה אכלו הדינוזאורים? מתי חיו ואיך? איך נראה כדור הארץ בתקופת הדינוזאורים? אילו בעלי חיים מוכרים התפתחו מהדינוזאור? תשובות לכל השאלות בתערוכת בוטניזאור שבגן הבוטני.  בנוסף, מוזמנים הילדים להכיר את סוגי הצמחים שגדלו בתקופת הדינוזאורים, וכיצד יוכלו לקחת היום חלק בשמירה על הטבע ולהגן על צמחים בסכנת הכחדה.

בגן קיימת פינת צילום בה יכולים הילדים 'לרכב' על דינוזאור ולהצטלם עימו בנוסף יוכלו להצטלם בתוך ביצי דינוזאורים גדולות ולדמות עצמם כגורי דינוזאורים. כמו כן מצויה בגן פינת חפירה בה הילדים יוכלו לחפור בחול ולגלות עצמות דינוזאורים. בנוסף תתקיים סדנת יצירת דינוזאורים לילדים בתשלום נוסף של 10 ₪ לילד.

בוטניזאור בגן הבוטני אוגוסט 22 צילום תום עמית
בוטניזאור בגן הבוטני צילום: תום עמית

המבקרים בבוטניזאור מוזמנים להיכנס למתחם חדשני של מציאות מדומה עם משקפי VR ולחוות טיול/טיסה על גבי דינוזאורים מתקופת היורה, כאשר ההרגשה היא שנמצאים פיזית ורוכבים על דינוזאורים וצופים בחייהם, בנופים ובדינוזאורים השונים, במרחק נגיעה ממש.

לצד הבוטניזאור בגן מתקיימים מגוון פעילויות לכל המשפחה, מתחם מים, החממה הטרופית ותערוכת האמנות הבינלאומית במציאות רבודה 'לראות את הבלתי נראה', מורידים את האפליקציה וצופים בעבודות אמנות של טובי האמנים בעולם. בנוסף, לאורך היום מדריכי הגן יספרו סיפורים בוטניים ויענו על שאלות האורחים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: " הגן הבוטני גבעת רם בירושלים הוא ללא ספק פנינת טבע עשירה ומיוחדת בעירנו האהובה. גם במהלך החגים מספקת עיריית ירושלים לתושבים ולמבקרים בעיר אירועים משובחים. אני קורא לכולם, להגיע לכאן, לחוות את העיר היפה בתבל, ירושלים וליהנות מכל השפע והאטרקציות  שרק היא יודעת להציע״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

dav

בחולון הוחלט: יום העצמאות ללא זיקוקים

תפריט נגישות