n
דף הבית / מסעדות ובתי קפה / ביס (גדול) מאיטליה

ביס (גדול) מאיטליה

רגע לפני פרוץ הקורונה לחיינו, עוד הצלחנו לקפוץ למסעדה איטלקית חמה ושמחה

טעימות מאיטליה
טעימות מאיטליה. צילום: גליה אבירם

לא פשוט בימים אלה לצאת לערב זוגי, החדשות שלא נגמרות ומדביקות אותנו צמודים למסך (בסלולרי זה לא אותו הדבר), מזג האויר הסגרירי והחום של הבית גורמים לנו פשוט להישאר בין כתליו. אבל אחרי שבוע כזה החלטתי לשכנע את הקרניבור לצאת עם הצעה מפתה- סרט ומסעדה בערב אחד. כך, ביום ראשון בערב הגענו למתחם יס פלאנט הנוצץ במערב ראשון, המקום לא המה אנשים, ולכן את קניית הכרטיסים העדפנו לשמור לאחר הארוחה במסעדת טרנטינו האיטלקייה. בימים אלה המסעדה מרעננת את התפריט, בעיקר בנראות של המנות הקיימות. המסעדה על גדות האגם מלכותי הייתה מלאה למחצה בעיקר במשפחות על טפם, מוזיקה נעימה התנגנה ברקע והאוירה הכללית הייתה פשוט שמחה. התחלנו עם המנה עם השם המחייב- טעימות מאיטליה: אנטיפסטי של ירקות, קרעי מוצרלה טרייה, וגבינת פרמז'ן, מוגש עם פוקצ'ה חמה (59 ₪), סלט קיסר לבבות חסה פריכים, רוקט, עגבניות שרי, בצל סגול וחזה עוף על הגריל (59 ₪), ופוקצ׳ה ביאנקה גבינת מסקרפונה, פטריות כמהין קצוצות ועלי רוקט (39 ₪).

טעימות מאיטליה
טעימות מאיטליה. צילום: גליה אבירם

נתחיל מהגודל שתמיד קובע, כל המנות גדולות עד ענקיות ומתאימות לחלוקה. מנת הטעימות מאיטליה הייתה בדיוק מה שכתוב מבחר של ירקות בתנור עם תוספות, טעים ולא מכביד. סלט הקיסר היה גם הוא טעים אבל לדעתי הרוטב הדומיננטי השתלט על המנה. גולת הכותרת הייתה הפוקצ'ה ביאנקה שהוגשה על קרש חיתוך גדול והגיעה חתוכה (שאפו על כך) והייתה אוורירית וקריספית.
לעיקריות אני בחרתי בפסטה נרה: פסטה שחורה, שרימפס וקלמרי ברוטב עגבניות פיקנטי (79 ₪), והקרניבור לקח לברק צלוי: לברק צלוי בשקית הפתעה ברוטב חמאה, עגבניות שרי ובזיליקום, מוגש עם ניוקי (119 ₪). שוב מדובר במנות גדולות למדי. שתיהן היו טעימות מאוד אך של הקרניבור הצטיינה במיוחד עם טיפול עדין ומושלם בדג וניוקי שמנמנים וטעימים.
ואיך הסרט היה? אז מסתבר שאיבדנו תחושה של זמן (זה מה שקורה שנהנים) והסרט נדחה לפעם הבאה שנגיע.

טרנטינו, מתחם יס פלנט ראשון לציון 03-5449977

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

KFC – צילום יחצ

KFC פותחת סניף חדש בראשון לציון

תפריט נגישות