n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / רגע לפני הבחירות: זוהר ישרים: "אני מתחייב לעשות כל שביכולתי לחיזוק מעמד השבת, מסורת ישראל והזהות היהודית בעיר רמת גן"

רגע לפני הבחירות: זוהר ישרים: "אני מתחייב לעשות כל שביכולתי לחיזוק מעמד השבת, מסורת ישראל והזהות היהודית בעיר רמת גן"

עו"ד זוהר ישרים, יו"ר סיעת הציונות הדתית - ר"ג באמונה הודיע כי הוא מתחייב לעשות כל שביכולתו לדאוג שמסורת ישראל תהיה נוכחת במרחב הציבורי ושמירה על הסטטוס קוו בעניין השבת שנפרץ בשנים האחרונות.

e8289e26-adfb-4360-bf9c-00c31de5e34e

"אני לא הולך להפוך את רמת גן לבני ברק ואין לי כל מטרה כזאת, אבל נשמור על רמת גן שלא תהפוך לתל אביב. אנחנו לא מחפשים לכפות את היהדות על אף אחד, אבל כן רוצים יותר מסורת ישראל בעיר ברוח ישראל סבא". מציין ישרים.

אני מתכוון לחזק את מסורת ישראל בדגש על מערכת החינוך והזהות היהודית בעיר. בימים אלו שעם ישראל נלחם באויביו חשוב שנזכור את הזהות היהודית שלנו ששמרה על עם ישראל במשך 2,000 שנות גלות. הניצחון שלנו יגיע לא רק בשדה הקרב אלא גם בזכות האמונה החזקה שלנו בצדקת דרכנו ומכורח ההבטחה שהקב"ה נתן לעם ישראל", אמר ישרים.

כזכור, בשנת 2019 זוהר ישרים פרש מהקואליציה מיד עם הפעלת קו הסבבוס בשבתות על ידי עיריית רמת גן ולאחר התייעצות עם גדול הדור ר' חיים קנייבסקי שאמר לישרים "תפרוש ותקדש שם שמיים".

זוהר ישרים אמר כי בשנים האחרונות ישב סגן ראש עיר מהצד הפוגרסיבי ומשך את ראש העיר לכיוונו, כעת מטרתו של ישרים היא לשמור על ראש העיר מהצד הימני, לחזק את מסורת ישראל ומעמד השבת בעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות