n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: שידור הרדיו הופסק והשדרן נקנס

ראשל"צ: שידור הרדיו הופסק והשדרן נקנס

דרמה בשידור חי ברדיו לב המדינה: שידור חי הופסק בעקבות התקהלות, המשטרה קנסה את כל המשתתפים.

מיקרופון צילום רועי אסף

אמש (רביעי) בשעות הערב המוקדמות, פשטה המשטרה על אולם אירועים באזור התעשייה בעיר, בו התקיים באותו הזמן שידור חי של "רדיו לב המדינה" עם השדרן אליקו כהן והזמר מאור אדרי כשיחד איתם אנשי הפקה ונגנים.

מאזיני התוכנית היו עדים לדרמה שהתחוללה כשהשדרן הקפיד להעביר את כל המתרחש בשידור חי והמשיך להחזיק במיקרופון תוך כדי שיחתו עם השוטרים שהגיעו למקום.

כהן, התחנן בפני השוטרים שיאפשרו לו לסיים את השידור כמתוכנן והסביר להם שמדובר ב- 14 איש בלבד שהגיעו אל האולם הנמצא קרוב אל אולפן הרדיו, רק בשביל שיוכלו להיות במקום מרווח יותר במקום להצטופף באולפן הקטן יחסית.

התחנונים וההסברים לא עזרו, השוטרים ביקשו מהשדרן להפסיק את השידור ואף ביקשו את תעודת הזהות שלו בשביל לרשום גם לו קנס, בנוסף לבעל המקום ושאר הנוכחים. השידור הופסק וחודש לאחר זמן קצר מהאולפן של תחנת הרדיו.

מהמשטרה נמסר: "בעקבות דיווח שהתקבל על מוסיקה הבוקעת מאולם אירועים באיזור התעשייה בראשל"צ, הגיעו שוטרים למקום וגילו כי במקום מתקיים שידור חי לרדיו בהשתתפות של כ-20 איש כשבמקום שולחנות ערוכים עם אוכל ושתייה.

לאור האמור, הופסק השידור במקום ונרשמו קנסות בסך 500 ש"ח למשתתפי האירוע על הפרת מרחק 1,000 מטר מהבית ולבעל המקום בסך 5,000 ש"ח על הפרת הנחיות משרד הבריאות האוסר הפעלת בתי עסק.

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומם משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל."

(צילום אילוסטרציה: רועי אסף)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות