n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / עמותת איתן מסייעת לילדי רחובות

עמותת איתן מסייעת לילדי רחובות

עמותת ״איתן- כל אחד יכול״ ועיריית רחובות מקימות קבוצת אימון לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים בעיר

קבוצת אימון איתן קרדיט צילום איתן כל אחד יכול

עמותת איתן- כל אחד יכול המעניקה לצעירים עם צרכים מיוחדים אימוני כושר מעצימים המסייעים לצעירים לפתח עצמאות, תחושת מסוגלות וביטחון עצמי בנוסף לכושר הגופני, הקימה בשיתוף אגף הספורט של החברה העירונית ועיריית רחובות, קבוצת אימון חדשה המיועדות לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים המתגוררים בעיר. הקבוצה מונה עד כ-8 מתאמנים ונפגשת פעם בשבוע בפארקים ברחבי העיר.

אימוני הקבוצה הינם אימונים פונקציונליים שמטרתם, מעבר לאימון הגופני, לגבש את הקבוצה, לתת מקום וביטוי לכל ילד, ללמד ולעודד עבודה קבוצתית בשיתוף פעולה. כחלק מתחושת השייכות של המתאמן לקבוצה- הוא מרגיש שווה לסביבה המתאמנת איתו ובעל ערך רב לקבוצה ובעיני המאמן- מה שתורם לביטחונו האישי ולהעצמה של יכולותיו.

הקבוצות, מעבר למפגשים השבועיים, לוקחות חלק פעיל גם באירועים הארציים של איתן ומעניקות חוויה עוצמתית ומרגשת כחלק מאירוע גדול.

בנוסף, במהלך כל רבעון, מאמן הקבוצה מעביר מערך העצמה להורי המתאמן הכולל, לצד מטרות קבוצתיות, גם מטרות פרטניות למתאמן במטרה לשים דגש על צרכיו ויכולותיו האישיות ולקדם אותו בקצב המתאים ונכון לו.

מנהל אגף הספורט בחברה העירונית רחובות, דורון שמחי: "אני שמח על שיתוף הפעולה עם עמותת איתן. שיתוף הפעולה מגדיל את השירותים של העירייה לתושביה בעלי צרכים מיוחדים כחלק ממאמציה להנגיש לכלל התושבים את המרחב העירוני ולשלב אותם כשווים. הספורט עוזר לנו לקדם ולהעצים את הילדים והנוער בקבוצות האימון ולחבר אותם אל העיר".

יניב בניאן מנכ"ל שותף וממייסדי עמותת איתן:  ״שמחים על שיתוף הפעולה עם עיריית רחובות ורשות הספורט בעיר שראו את הערך הייחודי של אימוני איתן עבור צעירים עם יכולות מיוחדות. מקווים בעתיד להגדיל את מספר הקבוצות ולהגיע למתאמנים נוספים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות