n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / מתבקש: זהר בלום מגייס תרומות לצורך רכישת קסדות ואפודים קרביים ללוחמי כיתות הכוננות

מתבקש: זהר בלום מגייס תרומות לצורך רכישת קסדות ואפודים קרביים ללוחמי כיתות הכוננות

בימים הקרובים יתבצעו התרמות נרחבות למטרה חשובה זו כשהמטרה היא לגייס את כל הסכום הכספי לרכישת הציוד והצטיידות הכוחות

WhatsApp Image 2023-11-20 at 14.50.18

עשרות חברי כיתות הכוננות ברחובות שהחלו בפעילות בשטח שכוללת בין השאר סיורים ותרגילים, פנו הבוקר לזהר בלום, מ״מ ראש העיר, בבקשה לסייע להם ברכישת קסדות ואפודים קרביים. בלום נרתם מיד למשימה ופנה לידידיו הרבים בקהילות היהודיות בעולם כדי לגייס תרומות לרכישת הציוד המגן החשוב לתפקודם.

בימים הקרובים יתבצעו התרמות נרחבות למטרה חשובה זו כשהמטרה היא לגייס את כל הסכום הכספי לרכישת הציוד והצטיידות הכוחות בשבועות הקרובים.חברי כיתות הכוננות שירתו כלוחמים קרביים בצה"ל, הם עברו מספר אימונים ותרגילים ולאחר מכן, הם קיבלו נשק ארוך אישי ממשטרת ישראל וכעת הם מוכנים להקפצה בכל רגע נתון.

חברי כיתות הכוננות משתתפים בפעילות הביטחון השוטף של משטרת רחובות והם מהווים חלק מהותי ממעגל האבטחה העירוני בחירום ובעתיד גם בזמן שגרה.

זהר בלום: "ביטחון תושבי רחובות הוא מעל הכל. אני מודה למתנדבים של כיתות הכוננות ולמשטרת ישראל על ההובלה של הפרויקט. אנו עומדים לצד הגורמים הביטחוניים לאורך כל הדרך ואנו נגייס עבורם את כל מה שצריך לפעילות בטוחה ומקיפה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות