n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / מה עשו עשרות ילדים במרכז החירום של עיריית רחובות?

מה עשו עשרות ילדים במרכז החירום של עיריית רחובות?

מחזה מפתיע במרכז החירום העירוני: עשרות ילדים בכיתות ה'-ו' מכל בתי הספר בעיר הגיעו לביקור מיוחד במרכז ההפעלה של עיריית רחובות, ממנו מנוהלת העיר בשעת חירום.

הילדים מבקרים במרכז החירום העירוני (1)

התלמידות והתלמידים שהגיעו לסיור במקום קיבלו הסבר מקיף ממונה תחום החירום, בצלאל שרעבי, שהציג בפניהם את העשייה של העירייה בחירום, הטכנולוגיות בהן משתמשים עובדי העירייה וכמובן גם את חדר הערכת המצב בו מתכנסים כל גורמי הביטחון העירוניים, פיקוד העורף ומשטרת ישראל.

בתום השיחה המקיפה, הילדות והילדים נפגשו עם ראש העיר, רחמים מלול, ומ"מ ומחזיק תיק החינוך זהר בלום. הילדים שאלו שאלות בנושאי חינוך, הגנה וביטחון אישי וקיבלו עליהן תשובות מקיפות. במהלך המפגש הילדים סיפרו לראש העיר על ההתנדבויות שלהם בזמן חירום, המפגשים עם החברים וגם שיתפו אותו בתחושות האישיות בתקופה האחרונה.הילדים המשיכו לבקר במרכז ההפעלה והחירום וצפו בעשייה של המוקד העירוני ומכלולים נוספים בזמן אמת.

זהר בלום בירך:"שמחתי לראות את פרלמנט התלמידים ומועצת הנוער העירונית בחדר המלחמה של עיריית רחובות ולהסביר להם על מערך החינוך בזמן חירום.אני גאה בכם על ההתנדבות הענפה בתקופת קשה זו על מציאת המוטיבציה למעורבות ולאחריות חברתית, קהילתית ואזרחית פעילה.אני מאחל לכולכם להמשיך ולהפיץ את העשייה חברתית הזו כי זהו המפתח לניצחון הישראלי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות