n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / איטל בציר אלשייך מציגה: פליק פלאק מפואר

איטל בציר אלשייך מציגה: פליק פלאק מפואר

חברת המועצה איטל בציר אלשייך הבטיחה המון הבטחות לפני הבחירות שעיקרן לשמש פה למחנה החילוני בעיר. מה נשאר מהן? לא הרבה- טור דעה

WhatsApp Image 2024-05-10 at 13.28.34

חברת מועצת העיר ויו״ר סיעת רחובות חופשית וליברלית, איטל בציר אלשייך הייתה אולי הדמות הכי חשובה במועצה הקודמת, היא נלחמה על העקרונות והביאה קול שפוי ושונה לציבור החילוני שהוא רוב בעיר, אלא שבקדנציה הנוכחית משהו קרה לה, ובמקום ללחום את המלחמות של הקהל שבחר בה, היא בחרה לקחת צד, אחר, שונה, כזה שלא מביא ביטוי לבוחרים שלה, ובעיקר משביע את רצון ראש העיר שמצידו ריפד אותה בשלל תפקידים כדי שהיא וחבריה יצביעו בעד כל החלטה. אז מה אם היא נוגדת את העקרונות של חופש דת,חילוניות או ליברליות.

השבוע, קיימה עיריית רחובות ישיבת מועצה, שהייתה אמורה אולי להיות סימן לבאות, חבר המועצה ויו״ר האופוזיציה יניב מרקוביץ׳ העלה הצעה לסדר שתכליתה האכיפה הבררנית של העסקים העובדים בשבת ודרש לטפל בנושא במיידית, ראש העיר הציע להוריד את ההצעה מסדר היום וזכה לתמיכה גורפת כמובן,של אותם חברי מועצה ליברליים, קרי, בציר אלשייך, קרומר ומגי ואגר. ולמה? בהודעה שהוציאה בציר אלשייך כדי להוריד להבות ולנסות להצדיק את המהלך היא כתבה ״ מדובר באקט בלתי אחראי, פוגעני וחסר אחריות. האופוזציה בוחרת לפתוח חזיתות מיותרות ומאבק בין חילונים לדתיים,  כשאפשר לבחור בדרך של הידברות ושיח״.

רוצים לקבל את כל העדכונים? לחצו כאן

רק נזכיר כי אותה איטל בציר אלשייך, הייתה אולי התקווה האחרונה של הקהל החילוני בעיר, וזכתה לסחף של הצבעות כאשר סרבה להיות עלה התאנה במועצה של רחמים מלול, ראש העיר הקודם, והביעה את דעתה הנחרצת בנושאים חילוניים כל אימת שנדרשה, אלא שעתה, כשהיא יושבת על תפקיד בכיר ושוקי קרומר, חבר הסיעה שלה יושב על תפקיד סגנות בשכר קולם נאלם. ביטול ארועי תרבות? לא נורא, קנסות לעסקים שפועלים בשבת? אז מה, כשיש תפקיד כנראה שהכל משתנה,בעיקר הדעה.

בנסיון לקבל תגובה מבציר אלשייך, נתקלה מערכת גל גפן רחובות בחומה בצורה, בציר אלשייך, שהייתה אשת יחסי ציבור במשך שנים, יודעת את העבודה, אבל מסרבת לעשות אותה, מבחינתה כל משפט תגובה מסתיים ב״רק אהבה תנצח״ ואם אתם תקראו לה בשמות גנאי, היא כבר תמצא מי שיבוא להגן עליה בחריקת שיניים, אז מה אם בישיבת המועצה הבאה היא תצביע נגד חוקים שנתנו לה את הכיסא. עכשיו, הכיסא שלה, ואתם רק מפריעים לה בדרך, אז תזוזו. גם ככה את לא רלוונטים עד הבחירות הבאות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. מסתבר שהיא נגד הסתה נגד פלגנות בעד אחדות בכד אהבה בעד חיה ותן לחיות נגד כפיה בעד אהבת האחר גם אם הוא שונה ממך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-20 at 19.17.38_92f2fe6b

פעוט ננעל ברכב באזור התעשיה חולון

תפריט נגישות