n
דף הבית / ראשון-לציון / ראשון לציון עסקים מומלצים / חזי חיים: "היכולת להחזיר לקהילה היא מתנה גדולה"

חזי חיים: "היכולת להחזיר לקהילה היא מתנה גדולה"

יוזמה חדשה של כוכב הריאליטי חזי חיים לצד כוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צ'רקוב, בשם 'משהו קטן וטוב', מעניקה בחזרה לקהילה ועוזרת לאנשים שהכי מגיע להם, מניצולי שואה ועד חיילי צה"ל. ישבנו לשיחה עם חיים שיפרט לנו מעט על הפרויקט ומדוע הוא כה חשוב עבורו

משהו קטן וטוב 2
מימין לשמאל: מישל טרוני, חזי חיים ודני צ'רקוב
תמונה: באדיבות 'משהו קטן וטוב'

מאת: שגיא הרוש     28/10/20

אם גם אתם גולשים בפייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב, בוודאי כבר נתקלתם בסרטונים הויראליים של כוכב הריאליטי חזי חיים וכוכבי הרשת דניס צ'רקוב ומישל טרוני, במהלכם השלושה מסתובבים ברחבי הארץ ומבצעים מעשים טובים עבור הקהילה. הסרטונים האלו נעשים במסגרת היוזמה 'משהו קטן וטוב' – פרויקט מיוחד, בעל מסר חיובי של עזרה לזולת ועשיית מעשים טובים, כדי לשמח את האנשים שהכי מגיע להם, כמו ניצולי שואה, חיילי צה"ל, משפחות נזקקות וכן הלאה.
שוחחתי עם אחד מהיזמים של הפרויקט 'משהו קטן וטוב', חזי חיים, כוכב ריאליטי שכיכב באח הגדול ומשווק נדל"ן במקצועו, כדי שיספר לנו מעט על היזומה החברתית ואיך למעשה הדברים נוצר הפרויקט. "זה התחיל בעצם מרצון של מישל, דניס ושלי, לעשות מעשים טובים ולסייע לאנשים מתוך הקהילה, בעיקר לאוכלוסיות מוחלשות וכאלו שלא מקבלות מספיק תמיכה. בתחילת הפרויקט רצינו לשים דגש על הנושא של ניצולי השואה", מספר חיים.

צפו – השיפוץ הגדול בבית של אמיל וססיל, פרק 2 – משהו קטן וטוב:

https://www.youtube.com/watch?v=-9AJsg-g_9Q&ab_channel=DennisCharkov

הוא מוסיף: "עזרנו לזוג מדהים, אמיל וססיל טוביאנה, ניצולי שואה בני מעל ל-80. שמצבם היה קשה והסיפור שלהם נגע לנו בלב. שיפצנו עבורם את הדירה, הזמנו שף שיכין להם ארוחת ערב חגיגית כדי לחגוג את 48 שנות הנישואים שלהם והכי חשוב, הקשבנו לסיפור שלהם. כל ההשקעה השתלמה לאחר שראינו את האושר בעיניים שלהם".

אנחנו רוצים לגרום לאנשים לפעול

לאורך השיחה שלי עם חזי חיים, הוא הסביר לי כי המטרה של הפרויקט והסרטונים היא לגרום לצופים לעשות מעשה ולהעביר את המעשים הטובים הלאה, ללכת לסייע לקהילה שלהם בין אם זה במסגרת של עמותה או בתור יוזמה אישית. "זוהי קריאה לאנשים לקום מהספה, למצוא מישהו שזקוק לעזרה, באזור שלכם ובקהילה שלכם, ללכת ולעזור אם אתם יכולים", מסביר חיים.

"מאז שהתחלנו את משהו קטן וטוב, קיבלנו אלפי פניות מאנשים ובעלי עסקים שרוצים לתרום ולסייע, לתרום ארוחות, רהיטים, מוצרי חשמל ועוד. זה ממש מחמם את הלב לראות את הציבור הישראלי מתעורר – דווקא עכשיו יותר מתמיד, כשאנחנו נמצאים בתקופה מאוד קשה בגלל הקורונה, חשוב לזכור שאנחנו כולנו עם אחד ולסייע לזולת, רק ככה נצליח להתגבר", הוא הרחיב.

צפו בסרטון של משהו קטן וטוב – מחלקים פינוקים לחיילים בגבול לבנון:
https://www.youtube.com/watch?v=pwBOCsh0Phk&ab_channel=DennisCharkov 

נרחיב את היוזמה בעתיד

חיים מספר לי שבעקבות גל התגובות החיוביות העצום והעובדה שהסרטונים מניעים אנשים אחרים לפעול ולעשות מעשים טובים, השלושה מתכננים להרחיב את הפרויקט בעתיד ולעשות מעשים טובים עבור חלקים נוספים באוכלוסייה.

"התגובה לסרטונים ברשת הייתה מרגשת, מיליוני צפיות, עשרות אלפי לייקים, פשוט עושה טוב על הלב. זה נותן לנו מוטיבציה, יש מי שמקשיב לנו ואנחנו מאמינים שהסרטונים גם נותנים השראה לאחרים שיוצאים בעצמם ועושים מעשים טובים".

"לי לדניס ומישל יש פלטפורמה כדי להפיץ מעשים טובים ואנרגיות חיוביות ברשת, בעיקר בתקופה כמו עכשיו זהו דבר נחוץ לפי דעתי. אנחנו מתכוונים להמשיך ולהעצים את הפרויקט במשך שנים רבות", סיכם חיים.

 

משהו קטן וטוב
חזי חיים: "מודה על הזכות שניתנה לי לשמח אחרים ולסייע לקהילה"
תמונה: באדיבות 'משהו קטן וטוב'

 

 

 

*כתבה בשיתוף חזי חיים – "משהו קטן וטוב"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

נורית בר. צילום: מלי אפרתי

"אנשים אמרו לי שהם לא סובלים ספורט. הם רק באו אליי והתאהבו"

תפריט נגישות