n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / שמחה כפולה: חוגגים יום הולדת לראשל"צ ביום האהבה

שמחה כפולה: חוגגים יום הולדת לראשל"צ ביום האהבה

בטיילת אגם ראשון, טיילת חוף הים, גשר עזריאלי ראשונים וגשר המיתרים: גשרי הלבבות מחכים לכם ברחבי העיר, רק תצטיידו באיגרות עם מנעול (שמחולקים על ידי העירייה) ותתלו אותם

רז עם אשתו גלי ובנו ריף. צילום: שי אשכנזי
רז עם אשתו גלי ובנו ריף. צילום: שי אשכנזי

ט"ו באב הוא יום מיוחד  בראשון לציון, שילוב של יום אהבה ויום הולדתה של המושבה. לרגל היום הזה, מינהל קהילה בעירייה ייבא לעיר מנהג שכולנו מכירים: ברחבי העיר הוצבו ארבעה לבבות ענקיים ואדומים ובהן רשת לתליית מנעולים. לתושבי העיר מחולקות איגרות אהבה עם מנעול, וכל מיש שמרגיש רומנטי יכול לתלות את המנעול ולהביע את אהבתו.

ראש העירייה, רז קינסטליך שצירף לאירוע את אשתו גלי ובנו ריף אמר: "ראשון לציון אולי בת 138 אבל נראית כמו בת 18. מזל טוב ראשון לציון, אוהבים אותך, ודווקא בימים אלו של חילוקי דעות בחברה, זה הרגע לאהבת חינם. אני מזמין את כולם להצטייד במנעול המצורף לאיגרת שחילקנו ולהפיץ אהבה כסמל לתחושת אחדות, פיוס, תקווה ורעות הדדית".

הלבבות הוצבו בטיילת אגם ראשון, טיילת חוף הים, גשר עזריאלי ראשונים וגשר המיתרים בנחלת יהודה.

המשנה לראש העירייה, אפרת אברמוביץ' המחזיקה בתיק קהילה, הוסיפה: "יצאנו במיזם שכולו אהבה, מיזם בסימן חברות פיוס והכלה. תודה לראש העירייה על הרצון הגדול להפוך את העיר למכילה יותר, מחבקת יותר ובעיקר אוהבת יותר".

גשר מנעולים באגם ראשון. צילום: שי אשכנזי
גשר מנעולים באגם ראשון. צילום: שי אשכנזי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות