n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: פיקניק "חג השבועות" שנדחה, יתקיים בשבת הקרובה

ראשל"צ: פיקניק "חג השבועות" שנדחה, יתקיים בשבת הקרובה

האירוע שתכננה עיריית ראשון לציון לחג השבועות נדחה בשל מבצע "שומר החומות" ויתקיים בשבת הקרובה (5.6) ברחבת הדשא ביס פלאנט

אגם ראשון לציון. צילום: אריאלה אפללו
אגם ראשון לציון. צילום: אריאלה אפללו

בעיצומו של חג השבועות תכננה עיריית ראשון לציון לקיים פיקניק משפחתי קהילתי על רחבת הדשא שביס פלאנט. מבצע "שומר החומות" הביא לדחייתה של הפעילות אבל לא לביטולה. בשבת הקרובה (5.6) זה יקרה החל מהשעה 16:00.
במדשאה רחבת הידיים יונחו מחצלות, אותן יוכלו לקחת המשפחות במתנה, וליהנות מאווירה שמחה של מופעי קרקס, לוליינים, ליצנים ומוסיקה. המשפחות יוכלו להזמין חבילות פיקניק מבתי הקפה והמסעדות בסמוך או להביא מהבית.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אחרי שנה ארוכה שנמנע מאיתנו לבלות אחד עם השנייה ואחרי סבב בטחוני מתוח, הגיעה העת להודות על מה שיש לנו ולבלות עם האהובים שלנו. אני קורא לתושבי העיר להגיע ולבלות עם המשפחה בפעילות שמשלבת טבע, אוכל טוב ומופעי מוסיקה וקרקס".

חבר המועצה מיכאל רייף, המחזיק בתיק התיירות, הוסיף: "במסגרת פתיחת עונת תיירות הפנים, ואחרי שנה מורכבת מאוד, החלטנו להזמין את התושבים לאחד מהמקומות היפים והמיוחדים בעיר. האגם בראשון לציון הוא פנינת טבע במרכז העיר. אנחנו שוקדים על תוכניות נוספות בהמשך לרווחת התושבים".

המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי, המחזיק בתיק חופים ואגמים: "אני מזמין את תושבי העיר להגיע לשמורת טבע מקסימה וקרובה לבית. לטיול משפחתי, רומנטי ולמי שפשוט רוצה קצת שקט וטבע כאן אצלנו בראשון לציון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

בת ים: מי ראה את בת-אל?

תפריט נגישות