n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: עימות וחילופי דברים קשים בין שני סגני ראש העירייה איתי מתתיהו ואסף דעבול

ראשל"צ: עימות וחילופי דברים קשים בין שני סגני ראש העירייה איתי מתתיהו ואסף דעבול

מתיתיהו: "אתה מנסה לייצר מסע צלב נגדי של הכפשות חסרות תקדים". דעבול, שטוען כי התנהלותו של מתתיהו "מביכה ומבישה", מאיים לפעול להדחתו מתפקיד סגן ראש העירייה

עיריית ראשון לציון
עיריית ראשון לציון

 ויכוחים, עימותים, איומים והכפשות בין חברי אופוזיציה לבין חברי הקואליציה הם דבר שבשגרה, אולם עימות כל כך קשה בין שני סגני ראש העירייה לא זכור. הרקע לעימות: ויכוח על קרדיט עשייה.

במכתב ששלח דעבול למתתיהו עם העתקים לראש העירייה, רז קינסטליך, וכמה מבכירי העירייה, הוא מותח עליו ביקורת על כך שכלל אינו מגיע לישיבות, אינו משתתף בסיורים וכי "במשך שנתיים וחצי לא ביצעת עשייה ציבורית כלל".

דעבול כועס על כך שמתתיהו העלה לרשת סרטון מסיור במעון הסטודנטים במערב העיר וכותב כך: "אף שאין לך כל קשר לפרויקט וכלל לא היית נוכח בישיבה בנושא… אין לך כל עשייה בתחומים שעליהם אתה מופקד… אתה מתכסה בנוצות שאינן שלך ולא בפעם הראשונה… לא אתן לך לעשות פוליטיקה במתחם הזה… אתה פשוט גונב דעת וקרדיט ואף פנית לתקשורת ופרסמת כתבה על הפרויקט".

אסף דעבול. צילום: פרטי
אסף דעבול. צילום: פרטי

 

איתי מתתיהו. צילום: פרטי
איתי מתתיהו. צילום: דוברות העירייה

 

דעבול מאיים כי יפעל להדחתו מתפקידו אם לא יוציא הכחשה לפיה אין כל קשר לפרויקט המדובר.

מתתיהו הגיב וכתב לדעבול: "אבקש ממך לחזור בך מהודעת שקר זו… לגבי זה שפספסתי סיור אחד, אכן אתה צודק, לא הגעתי לאותו סיור כיוון שהייתי עם אמי לאחר ניתוח בבית החולים… זה הזמן להודות שאתה מנסה לייצר מסע צלב נגדי של הכפשות חסרות תקדים".

עוד הוא כתב לדעבול: "למרות האיומים, הצעתי לך שניפגש כדי שנדבר על הדברים, בחרת את בחירתך וזה בסדר. לפי המכתב שלך וזה שהוצאת אותו לעיתונות בתוך חמש שניות, כולם מבינים מי מנסה לעשות פוליטיקה. אתה תמשיך עם האיומים/צעקות ואני אמשיך עם העשייה".

על דרישת דעבול להדיחו, כתב לו מתתיהו: "לגבי הרצון שלך להדיח אותי, זו מדינה חופשית ואתה מוזמן לפעול לפי שיקול דעתך. אני גם אפעל לפי שיקול דעתי באשר לתפקידים שלך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות