n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: כמאה מתנדבים פשטו על מקלטים ברמת אליהו והשמישו אותם

ראשל"צ: כמאה מתנדבים פשטו על מקלטים ברמת אליהו והשמישו אותם

כמאה מתנדבים, בהובלת מינהלת שירות לתושב של עיריית ראשון לציון ופרויקט "עושים שכונה", החלו לפנות ציוד רב שהיו במקלטים ומנעו מתושבי המקום להיכנס בעת אזעקה

המתנדבים. צילום: עיריית ראשל"צ
המתנדבים. צילום: עיריית ראשל"צ

על רקע ההסלמה במצב הביטחוני ונפילות רקטות בשטחי העיר ביומיים האחרונים, כמאה מתנדבים, בהובלת מינהלת שירות לתושב של עיריית ראשון לציון ובשיתוף פרויקט "עושים שכונה" באגף הנוער והצעירים, מתנ"ס רמת אליהו ותנועת תרבות, פשטו על המקלטים בבניינים הוותיקים בשכונת רמת אליהו, ופינו ציוד רב שאוחסן במקום ובכך מנע מתושבי הבניין להיכנס למקלטים בעת אזעקה.

מקלט לפני הפינוי. צילום: עיריית ראשון לציון
מקלט לפני הפינוי. צילום: עיריית ראשון לציון

 

ראש העירייה, רז קינסטליך, שיבח את המתנדבים הרבים על ההירתמות למען תושבי השכונה ואמר: "זו שעתה היפה של הקהילה בעיר. ההתגייסות של צעירי העיר למען תושבי השכונה בפירוש מצילת חיים. ועל כך ישר כוח".

סגן ראש העירייה, איתי מתיתיהו, הוסיף: ״מחמם את הלב לראות את רוח ההתנדבות של צעירי ראשון לציון מתנועת תרבות שהחלו לנקות ולסדר מקלטים בשכונת רמת אליהו. הנחתי את אגף הנוער והצעירים להעניק להם את כל התמיכה והסיוע הנדרשים. בנוסף, אגיע בעצמי לקחת חלק בפעילות״.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

בת ים: בעקבות החג, פינוי אשפה גם בשעות הלילה

תפריט נגישות