n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: הפגנת תמיכה בתושבי לוד היהודים שנעצרו אתמול

ראשל"צ: הפגנת תמיכה בתושבי לוד היהודים שנעצרו אתמול

"ההפגנה היא עקב המהומות בימים האחרונים בלוד", אומר אבי אשר תושב לוד בין מארגני ההפגנה. "התושבים היהודים ביקשו מההמון הזועם להפסיק ובסופו של יום חלק מהם נעצרו זה דבר שלא נשתוק עליו"

הפגנת תמיכה מול בית המשפט בעיר. צילום: פרטי
הפגנת תמיכה מול בית המשפט בעיר. צילום: פרטי

כמה עשרות הגיעו בשעות אלה לבית המשפט בראשון לציון בהפגנת תמיכה בדיון היום בתושבי לוד היהודים שנעצרו בימים האחרונים עקב האנרכיה השולטת ברחובות.

לטענת מארגני ההפגנה נעצרו יהודים ששמרו על עצמם וניצלו ממוות לאחר זריקת בקבוקי תבערה מקלות ואבנים על ידי שכניהם הערבים.

"ההפגנה היא עקב המהומות בימים האחרונים בלוד", אומר אבי אשר תושב לוד בין מארגני ההפגנה: "המון ערבי זועם זרק אבנים על מכוניות והצית אותם, התושבים הערבים הסתובבו עם מקלות ואבנים ביד דבר שגרם לחשש על חיי התושבים בשכונה, ספרי תורה נשרפו ובתי ספר. התושבים היהודים ביקשו מההמון הזועם להפסיק ובסופו של יום חלק מהם נעצרו אחרי שהגנו על עצמם, זה דבר שלא נשתוק עליו".

לדברי אשר זה היום השלישי שהם נמצאים בבתי המשפט ברחבי הארץ, בכל מקום שישנם עצורים:  "כל יום היכן שיש הארכת מעצר אנחנו נגיע.
ישנם 4-5 עצורים, ואנחנו לא נשקוט עד שישוחררו."

בהפגנה שמתקיימת בשעה האחרונה הגיעו אנשים שהגיעו מכל הארץ לתמוך.

"לא מדובר בימין או שמאל, מדובר ביהודי ליהודי שמרגיש סכנה לחייו" אומר מפגין נוסף, "דם יהודי אינו הפקר ועם ישראל חי, נלך באש ובמים עם כל העצורים ולא נפסיק עד שישחררו " הוא מסכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות