n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: בעקבות דקירה של נהג אוטובוס- קו 83 של אגד יושבת הערב

ראשל"צ: בעקבות דקירה של נהג אוטובוס- קו 83 של אגד יושבת הערב

עליית מדרגה באלימות נגד נהגי תחבורה ציבורית: נהג אגד נדקר הלילה מספר פעמים על ידי רוכב אופנוע שחסם את הדרך ופתח את דלתות האוטובוס. הנהג מאושפז במצב קל

נהג האוטובוס עם סימני הדקירה
נהג האוטובוס עם סימני הדקירה

קו 83 של חברת אגד יושבת הערב (ד') לשעתיים, בין השעות 17:00 ל-19:00. זאת לאחר אירוע אלימות חמור שהתרחש הלילה, בו נדקר נהג אגד על ידי רוכב אופנוע שחסם את דרכו https://bit.ly/3r92LkF

נהג האוטובוס אמין קבאגה נדקר שלוש פעמים בפלג גופו העליון, ומאושפז כעת בבית החולים אסף הרופא בראשון לציון, רוכב האופנוע נמלט. מקרה  זה מצטרף לאירועי אלימות רבים נגד נהגי התחבורה הציבורית בישראל.

מסלול קו 83 של אגד, אשר יושבת הערב לשני הכיוונים, הוא בין תחנה מרכזית ראשון לציון לבין מסוף סבידור בתל-אביב. לנוסעים בקו זה, מומלץ לבחור בדרכים חלופיות.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי שלח בשעה האחרונה מכתב לשרת התחבורה מרב מיכאלי ולמנכ"לית משרדה מיכל פרנק, בו הוא קורא "לפעול בדחיפות לקידום חקיקה אשר תגדיר את הנהגים בתחבורה הציבורית כעובדי ציבור ולהתייחס לעניין כתקיפת עובד ציבור, דבר שיאפשר ענישה חמורה יותר כלפי התוקפים וייצר הרתעה ראויה מפני תקיפות עתידיות".

בנוסף כותב אדרי כי "אנו ממשיכים לראות עלייה והחרפה בתקיפות האלימות כלפי נהגים. דקירה זו יכלה להסתיים בהירצחו של הנהג. הכתובת מצויה כבר על הקיר, ודומה כי בכל תקיפה או גילוי אלימות כנגד נהג בתחבורה הציבורית היא נכתבת באותיות קידוש לבנה גדולות יותר ויותר".

מנהל חטיבת התחבורה הציבורית באיגוד עובדי התחבורה דורון עזרא: "נמשיך להיאבק בתופעה החמורה והמסוכנת של תקיפות נהגים, לא נאפשר את המשך המצב שבו נהג יוצא מהבית ולא יודע אם יחזור. ההסתדרות תמשיך להגן על הנהגים בכל הדרכים, משפטיות וארגוניות, על מנת להבטיח את שלומם וביטחונם האישי".

יו"ר ועד הנהגים בחברת אגד קובי ואחניש: "הלילה נחצה קו אדום נוסף כאשר נהג אוטובוס נדקר והובהל לבית החולים. מקרי האלימות נגד נהגים חצו את כל הגבולות. רק פתרון מיידי בדמות חקיקה אשר תכיר בנהגי האוטובוס כעובדי ציבור יוביל להרתעה ולאכיפה אשר תעקור את התופעה המסוכנת הזו מהשורש. לצערי, במצב הנוכחי נהגי האוטובוס מופקרים מדי יום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0031

עיריית ראשון לציון מגבירה את המוכנות לחירום

תפריט נגישות