n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: שלוש וחצי שנות מאסר לתושב העיר שהטריד מינית קטינות

ראשון לציון: שלוש וחצי שנות מאסר לתושב העיר שהטריד מינית קטינות

הנאשם הורשע אחרי שהודה בעבירות רבות עם לא פחות מ-7 כתבי אישום ובין היתר, מעשה מגונה בשתי קטינות מתחת לגיל 14

בית משפט
צילום: PIXABAY

על פי עובדות כתב האישום, הנאשם בן ה-20, עשה שימוש באפליקציות חברתיות, דרכן פנה אל קטינות תוך שהוא מתחזה בעצמו לקטין או קטינה וביקש מהן לשלוח לו תמונות של עצמן בבגד ים או ללא חולצה והכל במטרה לספק את צרכיו המיניים. כאשר סרבו המתלוננות לשלוח לו את התמונות או ליצור עמו קשר, נהג הנאשם לאיים עליהן כי יפיץ את תמונותיהן ואף ישלח מרצחים לביתן.

בין הקטינות שהטריד, שתיים הן תושבות ראשון לציון. על פי כתב האישום, בחודש מרץ 2020, פנה הנאשם דרך האינסטגרם, אל קטינה ילידת 2007, המתגוררת בעיר ולמעשה הייתה שכנה של המטריד ואף הכירה את אחותו, תוך שהוא מתחזה לקטין בן גילה. במהלך ההתכתבות בין השניים ביקש הנאשם מהקטינה, לשלוח לו תמונה שלה עם חולצת בטן, היא בתגובה שלחה לו תמונת פנים שלה.

כעבור מספר שעות פנה אליה שוב וביקש ממנה שתשלח לו תמונה של החזה שלה ללא חולצה, אך היא סירבה. בתגובה לסירוב שלח לה הנאשם תמונות של אמה ונקב בשמה בשם אביה. הקטינה המפוחדת הכחישה קשר לתמונה ולשמו של אביה ובתגובה השיב הנאשם כי הוא יודע עליה פרטים רבים ואמר לה כי במידה ולא יקבל את התמונות, יפנה לערבים אשר יגיעו אליה וירצו את אמה. הילדה המבוהלת דיווחה לאמה על מעשי הנאשם אשר הגישה תלונה למשטרה.

במקרה אחר שהתרחש באותה התקופה, הוא פנה אל קטינה כבת 10 תושבת ראשון לציון, דרך אפליקציית LIKEE וכתב לה: "אני צילמתי תמונות שלך ומפרסם לערבים שיהרגו את המשפחה שלך. רוצה או לא? אם לא, שלחי עוקב. הקטינה המבוהלת דיווחה לאמה על הפנייה, וזו הגישה תלונה במשטרה.

את העבירות המיוחסות לו, ביצע הנאשם כאשר היה בכלל תחת צו מבחן של בית משפט ואף שהה בהוסטל שיקומי. לנאשם עבירות קודמות עליהן קיבל עונש מאסר על תנאי ובעקבות זאת, השופטת עינת רון, גזרה עליו שלוש שנות מאסר ובנוסף, הפעילה את עונש התנאי והוסיפה לו שישה חודשי מאסר נוספים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות