n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מסעדות ובתי קפה יוכלו להציב שולחנות בשטח הציבורי

ראשון לציון: מסעדות ובתי קפה יוכלו להציב שולחנות בשטח הציבורי

בעקבות המצב, העירייה תאפשר למסעדות ובתי קפה הצבת שולחנות וכיסאות בשטח הציבורי מבלי לחסום מעברי גישה, כמו כן, העירייה לא תגבה על כך אגרה למשך שלושה חודשים

שולחנות בשטח הציבורי במתחם הרובע
שולחנות בשטח הציבורי במתחם הרובע

"בימים שבהם בעלי המסעדות ובתי הקפה מתמודדים מצד אחד עם משבר כלכלי ומצד שני עם הנחיות מבלבלות באשר לפתיחתם, עיריית ראשון לציון תנצל את הכלים שבידה כדי לסייע להם" כך הסביר ראש העירייה, רז קינסטליך, את ההנחיה לאפשר למסעדות ובתי הקפה להתרחב על שטחים ציבוריים מבלי לשלם אגרה נוספת למשך שלושה חודשים.

הכוונה לאפשר למסעדות ובתי קפה להרחיב את הצבת השולחנות והכיסאות על שטח ציבורי סמוך ובלבד שאינו חוסם או מגביל את מעברי הגישה.

ראש העירייה, רז קינסטליך, הוסיף ואמר: "כחלק מההתמודדות עם המשבר הכלכלי העצום ממנו נפגעו כמעט כל המגזרים, החלטתי להירתם ולעזור לבעלי המסעדות ובתי הקפה שללא ספק, הם אחד הענפים שנפגעו מאוד במשבר.  נאמץ כל פתרון יצירתי שיסייע לעסקים המקומיים".

בתי עסק מוזמנים לפנות לאגף רישוי עסקים בכתובת מייל [email protected] וכל בקשה תיבחן לגופה באגף הרישוי והתכנון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות