n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מאות הגיעו לאמפי פארק להתפלל לשלום הלוחם בראל

ראשון לציון: מאות הגיעו לאמפי פארק להתפלל לשלום הלוחם בראל

450 אנשים, וארבע שעות התפללו כל הנוכחים לשלום בראל ואמרו סליחות כנהוג בראש חודש אלול לרפואתו, הרב שלמה לוי הגיע יחד עם הרב חנן כוחונובסקי והם ערכו את התפילות

מתפללים לשלום בראל
מתפללים לשלום בראל

"ארבע שעות של תפילה אתמול בלילה, שעוררו את כל הלבבות ושערי שמים, כולנו התפללנו לרפואת בראל חדריה שמואלי", כך מספר הבוקר חבר המועצה עידן מזרחי על הערב המרגש שנערך אתמול באמפי פארק חי כיף במערב ראשון, לרפואתו של הלוחם מיחידת המסתערבים של מג"ב בראל חדריה שמואלי, שנפצע באורח קשה מירי שנפתח לעברו מהצד הפלסטיני במוצאי שבת האחרון. הלוחם פונה במסוק לבית החולים סורוקה, לאחר שנורה באקדח מטווח אפס.
בראל בן 21 תושב באר יעקב, הוא בוגר גימנסיית גן נחום בראשון לציון אשר סיים את לימודיו לפני כשנתיי
ם.

"אתמול בשעה חמש אחר הצהרים, פנו אלי תבל קרן ועידו אסקפה שניהם בוגרי תיכון גן נחום, כדי להקים ערב סליחות לרפואתו של החייל בראל," מספר מזרחי,https://gal-gefen.co.il/home-page-headlines/ראשלצ-הערב-מתוכננת-תפילה-המונית-באמפי/

"כמובן שמיד לקחתי על עצמי את המשימה, דיברתי עם ראש העיר כדי לקיים את האירוע במקום גדול עם תקנות התו הסגול והתו הירוק, דאגנו לחברת הגברה ותאורה, אנשים עם לב גדול תרמו ספרים, הרבנות בראשון סייע, מאפיות בעיר תרמו שתייה ומאפים, זה היה מחמם את הלב לראות איך בכמה שעות כולם היו לב אחד כדי שהאירוע הזה יצא לפועל, עובדי עירייה ביניהם ורד גבאי  הגיעו ונשארו עד לסיום האירוע, זה היה פשוט מרגש".

 

 

לאירוע התפילה הגיעו כ-450 אנשים, וכארבע שעות התפללו כל הנוכחים לשלום בראל ואמרו סליחות כנהוג בראש חודש אלול לרפואתו, הרב שלמה לוי הגיע יחד עם הרב חנן כוחונובסקי והם ערכו את התפילות.

"היתה תחושה של התעלות של הורים ותלמידים, איחוד וחיבור מדהים, חשבתי שאגיע לשעה ובסוף חזרתי באחת וחצי לפנות בוקר, ההתארגנות של עידו אסקפה שהעלה את הרעיון שסחף עיר שלמה זה עצום בעיני. צומח פה דור שיודע בשעת מבחן לתת יד"  אומרת סגנית מנהלת תיכון גן נחום, רחלי מיכאלי.

"בראל היה תלמיד חייכן בתיכון גן נחום, אהוב ע"י חבריו. אנחנו מקווים ומתפללים שבראל יחזור למשפחתו בקרוב מאוד וישב איתם כבר בראש השנה בביתם" מסכם מזרחי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-17 at 18.44.36_3a1666e2

צעירה מטייבה מכרה סמים לקטינים בחולון וראשון לציון

תפריט נגישות