n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / חשיפת "גל גפן": איש חינוך בגן ילדים בראשל"צ, נחקר בעקבות תלונה על אלימות

חשיפת "גל גפן": איש חינוך בגן ילדים בראשל"צ, נחקר בעקבות תלונה על אלימות

אתמול, כך נודע, הגיעו ללשכתו של רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, כמה עשרות הורים בדרישה לפתוח בשנה הבאה מספר גנים חרדים בפיקוח העירייה

אילוסטרציה- דוברות משטרת ישראל
אילוסטרציה- דוברות משטרת ישראל

המשטרה פתחה בחקירה נגד איש חינוך בגן ילדים בעקבות תלונה על כך שנהג באלימות כנגד מספר קטינים. מנהל רשת הגנים הורה על פיטוריו.
מדובר בגן בחינוך חרדי שאינו מוכר באופן רשמי.
אתמול, כך נודע, הגיעו ללשכתו של רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, כמה עשרות הורים בדרישה לפתוח בשנה הבאה מספר גנים חרדים בפיקוח העירייה. דרישתם הועלתה בעקבות הטענות לאלימות מצד איש החינוך, ומשום שלטענתם תלונתם לא טופלה כראוי.
אם לילד בגן הציגה בפני ראש העירייה את פרטי המקרה וטענה כי לילדים נוצרו "סימנים כחולים" בשל האלימות שננקטה נגדם.
"הטענות לאלימות קיימות כבר זמן מה", היא מספרת. "מספר ילדים חזרו מהגן עם סיפור זהה על אלימות מצד הגנן. חלקם הגיעו עם סימנים כחולים על הגוף וציירו ציורים שמעידים על אלימות בגן. את הטענות הפנינו לאנשי מקצוע. בנוסף, יש הקלטות של הילדים שמספרים על האלימות שעברו במשך תקופה ארוכה. לא רצינו שהסיפור יצא לתקשורת וביקשנו להעביר את האיש מתפקידו אבל הנהלת הגן סרבה לעשות זאת".
ממשטרת ישראל נמסר: "התקבלה תלונה וגם דיווח של פקידת סעד. נחקר ילד אחד שהוריו הסכימו שיחקר. כל ההורים האחרים סירבו. הגנן נחקר.
התיק יועבר לפרקליטות בסיומו להחלטה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות