n
דף הבית / חדשות העיר / במיוחד בשבילכם: יום כיף בבריכת וייסגל למשפחות המיוחדות בעיר

במיוחד בשבילכם: יום כיף בבריכת וייסגל למשפחות המיוחדות בעיר

ב23.08 יקיימו עיריית רחובות וסניף אקי"ם יום כיף בבריכת וייסגל לכלל האוכלוסיות המיוחדות בעיר

IMG_3742

עיריית רחובות -בשיתוף סניף אקים רחובות- מקיימת יום כיף לכלל המשפחות המיוחדות המתגוררות ברחובות. 

יום הכיף מהווה את פעילות השיא של כלל פעילויות הקיץ המתקיימות עבור הילדים, הבוגרים והמשפחות.

עם סיום המסגרות הלימודיות, החל מאמצע אוגוסט, העירייה מפעילה באמצעות האגף לשירותים חברתיים קייטנות ייחודיות במשותף עם רשת חוויות ואקים, לאוכלוסיות בגילאים השונים, החל מגיל הגן, קייטנה רב נכותית לגילאי ילדים ונוער, פעילות קיץ "קייצת" לבוגרים,  פעולות לאוכלוסייה סיעודית בוגרת ועוד הפעלות לילדים המיוחדים מהמגזר החרדי. 

מטרת פעילויות הקיץ היא להקל על ההורים אשר יכולים להיות שקטים שהילדים נמצאים בפעילות המותאמת לצרכיהם.

יום הכיף בבריכה העירונית הינו השיא של פעילויות אלו, והוא מותאם לילדים עם צרכים מיוחדים. 

רחמים מלול, ראש העיר: "העיר רחובות מעניקה דגש מיוחד להתחשבות באוכלוסיות מיוחדות ובתשומת הלב המוענקת להן, ויעיד על כך התיק הייחודי שבמועצת העיר לנושא זה בלבד. אנו שמחים להזמין את ההורים והילדים ליום של כיף ומים שאורגן במיוחד עבורם בבריכה העירונית" 

חברת המועצה אורית  שרגאי ,מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות:  "פעילויות ההפוגה וההנאה הללו, מותאמות לכל המשפחה, כך שכולם יכולים לבוא יחד וליהנות . אני שמחה שגם השנה אנו מצליחים לקיים  את  יום הכיף הזה לטובת האוכלוסיות המיוחדות ובני משפחותיהם, במיוחד אחרי התקופה הלא פשוטה והאתגרים המיוחדים הנוספים שעברו עליהם בשל ההתמודדות עם הקורונה. תודה מיוחדת לעמותת אקים על השותפות בקיום האירוע ובארגונו וכן לתמיר צדוק מנהל  מרכז ויסגל על הירתמותו וסיועו בקיום האירוע"

אודי בבז'אנוב, יו"ר אקים סניף רחובות: "השנה כלל פעילויות הקיץ והפעילות בבריכה חשובות במיוחד, כאשר בכל שנת הקורונה היינו בקשר עם 380 משפחות עם הילדים המיוחדים. מרבית האוכלוסייה – בשל הרגישות המיוחדת – ואף האוכלוסייה הבוגרת שלנו, לא הייתה חשופה להפעלות וחוגים חיצוניים וסבלה מאד מהבידוד. אנחנו מקווים שהשנה כולם יגיעו, ייהנו ונשאיר מאחורינו את התקופה שעברנו. אני מבקש להודות לעיריית רחובות; למר רחמים מלול, לגב' אורית שרגאי אשר בזכות שיתוף הפעולה הפורה מתאפשרת פעילות מהנה זאת למשפחות המיוחדות שלנו.  אני מזמין את כולם להשתתף באירוע יום הכיף של השנה."

בתוכנית: רחצה בבריכה, הפעלות, פעילות במים, מוסיקה וכיבוד עשיר.

כרטיסים יירכשו בקופת המקום, ביום האירוע. עלות כניסה מסובסדת לאדם – 10 ₪ .

IMG_3742

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות