n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: "באתי מעיר קטנה וחמה"

רמלה: "באתי מעיר קטנה וחמה"

מלכת היופי החדשה של ישראל, תהילה לוי שגדלה ברמלה, מדברת על הרגע הגדול והימים שעברו עליה בצעירותה

מעמד הזכייה
מעמד הזכייה
צילום: יובל חן

תהילה לוי (18) גדלה כל חייה ברמלה, לפני  שנה וחצי עברה לגור עם החבר ביבנה, בימים אלו היא ממתינה לגיוסה לצבא וחולמת על התחרות הבינלאומית אותה בה אמורה לייצג את המדינה, מיס יונברס.

תפסנו אותה לשיחה על כל מה שקרה איתה מאז הזכייה ולוי בהחלט נשמעה עם רגליים על הקרקע: "שבוע וחצי עבר מאז ואפשר לומר שהתרגלתי לחשיפה. כרגע אני בשלב שהרבה אנשים מזהים אותי ברחוב, מבקשים תמונות, ממש שמחים לראות אותי. כל זה קורה לצד הרבה ראיונות ולו"ז צפוף במיוחד, החל מתכניות בוקר ועד צילומים והפקות".

התאכזבת שהתחרות הייתה שונה הפעם בגלל הקורונה?

"זה לא כזה שינה לי, לא באתי בשביל הקהל. באתי לתחרות בשביל המסר שהיה לי חשוב להעביר. הטקס היה מרגש ויפה גם בלי הקהל. ברור שזאת תקופה מבאסת עבור כולם אבל זה בדיוק הזמן להכניס קצת שמחה ואור למצב. בינתים הכל הולך טוב ואני שמחה".

עד לפני שנה וחצי גרת ברמלה, איך היו החיים בעיר?

"נכון. גרתי ברמלה עד גיל 17 ואני חייבת לציין שהחיים בעיר לא השפיעו עלי כל כך, כלומר לא חשבתי שאם אני מרמלה אז הסיכוי שלי פחות טוב בתחרות או בחיים בכלל. תמיד הגדרתי את זה כך ואני חושבת שזה די עבד – האמנתי בעצמי. החברים והסביבה שלי כולה היו ברמלה, אבל רציתי לצאת משם ולהגיע למקומות הרבה יותר גדולים – אני בדרך לשם".

את עוד מגיעה לעיר?

"בטח. אני מגיע לרמלה, אחי הקטן עוד גר אצל אמא שלי ואני משתלת לנסוע ורואה אותו כל יום כמעט. הגעתי לעיר אחרי הזכייה והרבה תושבים זיהו אותי בכל מקום, כולם פירגנו וביקשו תמונות, היתה לי המון אהבה מהם".

מה אהבת בעיר כשגרת שם?

"אני פחות ביליתי ברמלה בצעירותי אבל עם החברות היינו תמיד מוצאות משהו לעשות, אם זה אחרי שעות בית הספר ואם זה בערבים שאחד ההורים היה לוקח אותנו ואחד אחר מחזיר".

יכולה להשוות את החיים ביבנה לרמלה?

"אין הבדל משמעותי בין יבנה לרמלה, זאת עיר מאד קטנה, שקטה וחמימה – גם ביבנה הכל קרוב אחד לשני. יש לי ולבן זוגי בית יפה ואני נהנית מהעיר".

תהילה לוי אמורה להתגייס בקרוב זאת לאחר שתאריך הגיוס הראשון שלה נדחה עקב התחרות. בהמשך גם יש לה תחרות מיס יוניברס על הראש. מטעם התחרות נמסר שהיא תיערך בכל מצב. "אנחנו צריכות לחכות לתאריך מאחר ורוב המדינות עדיין סגורות לטיסות".

 

המלכה
צילום: טל שחר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות