n

מה שבע…?

ניצחון שביעי רצוף להפועל חולון בכל המסגרות, לקראת שבוע שיסתיים עם גמר ראשון העונה

סי.גיי האריס הפועל חולון צילום FIBA BASKETBALL

במוצאי שבת, הצפינה הקבוצה לקריית אתא למפגש ראשון והיסטורי מול קבוצת הפועל עכו/מטה אשר, שהשנה עשתה היסטוריה אישית משלה ועלתה לראשונה לליגה הלאומית.

מאמן הקבוצה סטף דדאס, הרשה לעצמו לתת לכוכב שלו סי.ג'יי האריס, לנוח הפעם. אחרי שלושה משחקי ליגה בהם ראה את חבריו מהספסל, ואחרי משחק רע בבלארוס, טיירוס מגי קיבל הזדמנות לחזור לעצמו ופתח בחמישייה.

גם הפעם התבססה חולון בעיקר על זריקות מחוץ לקשת כשמגי עצמו זרק לא פחות מ-15 פעמים במהלך המשחק מעבר לקו השלוש ודייק פעמיים בלבד.

הקבוצה כולה זרקה מספר שיא של 44 זריקות וקלעה 13 פעמים בדרך אל אחוזים רעים מאוד שהספיקו בשביל ניצחון קליל 87:67 שאין מה לקחת ממנו יותר מידי מלבד העובדה המשמחת שחולון העפילה לשלב רבע הגמר. ההגרלה תיערך ביום שלישי הקרוב בשעה 12:00

קלעו: מגי 14, וורקמן 13, ברנדווין, פניני ודה-זאו 11 כל אחד, ג'ונסון ומיילס 9 כל אחד, בורדיון 4, זך 3, נאמן צדק 2.

עוד קודם לעלייה לשלב רבע הגמר בארץ, יצאה חולוניה למשחק קריטי בבלארוס להתמודדות מול צמוקי מינסק, במסגרת הליגה האירופאית כשהיא יודעת שרק ניצחון ישאיר לה סיכוי להעפיל לשלב הבא.

חולון הוליכה לכל אורך המשחק בהפרש קטן שבשיאו הגיע ל- 9  נקודות ונלחמה בהגנה מצוינת של המקומיים. אך כריס ג'ונסון וסיג'יי האריס, הובילו את הסגולים לניצחון חשוב ויוקרתי 75:71, שהמתיק מעט את ההפסד לאותה הקבוצה בהפרש דו ספרתי בחולון.

הסגולים עם מאזן של 2:2 ובמחזור הבא שיתקיים בתחילת ינואר, היא תהיה חייבת לנצח במגרשה את א.א.ק אתונה בשביל להתקרב עוד יותר לשלב הבא.

ביום רביעי, תארח הקבוצה למשחק דחוי מהמחזור הראשון, את העולה החדשה ומפתיעה עד כה, הפועל חיפה. על הקווים של האורחים יעמוד מאמנה לשעבר של חולון- אלעד חסין ובחמישייה של חסין יפתח אקס חולוני נוסף- עמית שמחון.

בקבוצה מקווים להמשיך במומנטום המצוין שכולל עד כה שבעה ניצחונות רצופים ולסגור את השבוע עם תואר ראשון היסטורי כשבמוצאי שבת הם ישחקו מול מכבי תל אביב בגמר גביע ווינר.

(בתמונה- סיג'יי האריס מעופף בבלארוס. צילום: FIBA BASKETBALL )

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-16 at 10.36.23_edc4900f

חולון: שלל מדליות והישגים לחניכי מרכז קהילתי קליין באליפות הרצליה הפתוחה בג'ודו

תפריט נגישות