n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / היסטוריה בסגול וצהוב

היסטוריה בסגול וצהוב

הפועל חולון עשתה היסטוריה והעפילה לראשונה בתולדותיה אל 16 הגדולות של ליגת האלופות

הפועל חולון צילום FIBA BASKETBALL
הסגול עולה! צילום: FIBA BASKETBALL

במשך כל השבוע עסקו עכברי הכדורסל של ישראל ואלו של חולון בפרט, בחישובים מתמטיים ובכל הנוסחאות האפשריות שיביאו את חולון לשלב הבא. את מקסים דה זאו וחולוניה, החישובים לא עניינו, הם הגיעו לצרפת במטרה "לדרוס" את יריבתם ולהעפיל לשלב הבא בלי טובות של אף אחד.

מקסים דה זאו צילום FIBA BASKETBALL

סיפק כמה מהלכי עונה, דה זאו. צילום: FIBA BASKETBALL

אתמול שוב הבינו כולם עד כמה הזר הבלגי שהיה אחרון להצטרף לסגל של דדאס, שינה את חולון ב-180 מעלות. דה זאו, הזר החכם ביותר בליגה, נתן את המשחק הטוב ביותר שלו העונה ויש מי שיגידו, אחד הטובים שלו בקריירה. בנוסף, סיפק כמה מהלכים שלבטח ייכנסו אל רשימת המהלכים הגדולים של העונה כשהטביע פעם אחר פעם מעל ראשם של הצרפתים שבכלל לא ידעו שהוא כזה.

לצידו של מקסים דה זאו, היה לעזר, סי.ג'יי האריס שבשקט ובלי ללחוץ יותר מידי, ניהל מצוין את המשחק ובנוסף ל- 16 הנקודות שקלע, הוסיף גם 7 אסיסטים.

סיגיי האריס צילום FIBA BASKETBALL

ניהול משחק מצוין- האריס. צילום: FIBA BASKETBALL

עוד שחקן שהציג משחק מצוין ויותר נכון רבע מצוין, הוא אייזיה מיילס שבחולון כל כך אוהבים את ההתפרצויות שלו שמגיעות בדיוק בזמן ואתמול זה קרה ברבע השלישי בו הוא התפוצץ עם 4 שלשות שפתחו פער ממנו הצרפתים כבר לא יכלו לחזור. הקינוח הגיע דווקא בדמות שתי נקודות מתחת לסל שקלע עם סיום הרבע אחרי מסירה גאונית של בורדיון.

כריס ג'ונסון אומנם הציג משחק סולידי בהתקפה, אבל במחצית השנייה, שיתק לחלוטין את כוכבי שולה והפך את הכל לקל יותר עבור חבריו. מגי, וורקמן, בורדיון ופניני, השלימו באופן מדויק את הפאזל שהוביל בסופו של דבר לניצחון הענק בצרפת והעלייה לשלב הבא.

עד לאמצע הרבע השני התנהל משחק צמוד והיתרון עבר מצד לצד, אז התעוררה חולון ועם ריצת 10:2 פתחה פער בטוח וירדה למחצית כשהיא מוליכה 41:33. ברבע השלישי, התפוצצות בסגול שהתחילה כאמור עם אייזיה מיילס והמשיכה עם דה זאו, מגי והאריס. חולוניה קלעה 7 שלשות ברבע הזה, מיילס סיים 10 דקות עם 14 נקודות והתוצאה בכניסה לרבע האחרון הייתה כבר 70:55.

חולון לא התכוונה בשום אופן לתת להזדמנות לברוח לה מהידיים וברבע האחרון כריס ג'ונסון לא נתן לשחקני שולה לנשום עם הצגה הגנתית. בהתקפה, דה זאו עם דאנק אדיר נוסף אחרי מסירה של פניני, המשיך להיות גדול על הצרפתים, יתרון השיא כבר הגיע ל- 20 נקודות ובסיום 89:71 שנתן את האות לחגיגות הסגולות על הפרקט האדום בצרפת. חולוניה עשתה היסטוריה!

קלעו: דה זאו 21, האריס 16, מגי 15, מיילס 14, וורקמן 10, ג'ונסון 8, פניני 5. ביום ראשון תחזור הקבוצה אל משחקי הליגה המקומית ותצפין לרוממה לפגוש את העולה החדשה- הפועל חיפה. שתי הקבוצות נפגשו בחולון לפני כחודש, אז חולון ניצחה 96:88.

  סטפנוס דדאס הפועל חולון צילום FIBA BASKETBALL

עשו היסטוריה- דדאס וחולוניה בצרפת. צילום: FIBA BASKETBALL

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות