n
דף הבית / חולון / חולון נדל"ן / הכירו את פרויקט הסדנה של מאיר גלעדי בחולון

הכירו את פרויקט הסדנה של מאיר גלעדי בחולון

נדלן
צילום: יח"צ

עם שחרורו מחיל האוויר לאחר מלחמת יום כיפור. החל מאיר בפיתוח וייצור מוצרי פלסטיק  ובין הראשונים בישראל במחזור פלסטיק, הקים וניהל מפעל להזרקת מוצרי פלסטיק ומפעל מחזור. המפעל נשרף כליל  ב- 2003 ומאיר גלעדי החל  בייבוא מכונות לתעשיית הפלסטיק והקמת קווי יצור עבור לקוחות בישראל ובחו"ל. ב- 2008 המשבר הכלכלי העולמי עצר את הדרישה למכונות ומאיר המציא עצמו מחדש והחל להתמחות בתחום תיווך נדל"ן מסחרי בו הוא עוסק מאז ועד היום.

הרקע של מאיר בתעשייה חשוב מאוד ומסייע  להבנת צרכי הלקוחות, אם זה לקוח שמחפש מבנה לייצור כמו דרישות כוח חשמל, ספרינקלרים. מרחק בין עמודים שיתאים למכונות ומרחק מפתחי יציאות חירום או לאחסנה דרישות כמו עומס רצפה ותקני כיבוי אש לפי סוג המוצרים. כמו הוראות כיבוי אש שלא לאחסן סחורה דליקה מעל גובה מסוים .אוורור לעשן וכדומה. לכן "נדל"ן מסחרי דורש מקצועיות ומומחיות  והכרת כל תוכניות התב"ע הרלבנטיות, תמחור נכסים בדיקת חריגות בניה ואפילו שמאים מתקשרים כל יום כדי שאתן להם הערכת שווי לנכס כולל עסקות אחרונות באזור" אומר מאיר.

כיו"ר אגוד המתווכים בעבר הוביל מאיר לאיחוד מספר ארגונים לגוף אחד שמהווה את אגוד המתווכים כיום, הוביל מאבק ארוך של המתווכים נגד מחירי אתר יד 2  והקים את "לוח כל ישראל"  https://callil.co.il  כדי לאפשר למתווכים ולכל בעלי המקצוע פרסום בחינם כולל לינק לאתר שלהם, מה שמקדם אותם בחינם בגוגל. ומאפשר פרסום לכל עם ישראל בחינם בכל המדורים. נדל"ן, רכב, דרושים, בעלי חיים, מוצרי יד 2  ועוד מדורים.

בתחום הדיגיטלי מנהל מאיר קבוצות פייסבוק עם אלפי חברים בתחום הנדל"ן ואתר מכירות ONLINE   https://bargain.10buy.co.il

בישראל אין תכנון מרכזי לטווח ארוך אומר מאיר, כל ראש עיר מקדם תב"ע (תכנית בניין עיר) למשרדים כי זה משתלם לו כלכלית, ונוצר מצב של עודף תכנון מיליוני מ"ר משרדים באזור המרכז. בה בעת שחסרים מאות אלפי דירות. הממשלה לא מתערבת ולא מכתיבה תכנון מרכזי והתוצאה מגדלי משרדים ריקים ומחסור עצום בדיור. לדעתי בקרוב נראה עידוד מצד העיריות לעירוב שימושים כולל מגורים במגדלי המשרדים ,כי פשוט מגדלי המשרדים לא יאוכלסו במלואם.

אפילו מחיר למשתכן שעלה עשרות מיליארדים היה טעות ובמקום זה יכלו פשוט לעשות מכרזי קומבינציה בה הזוכים במכרזי הקרקע יתחייבו על מספר הדירות שיתנו לממשלה בתמורה. והממשלה מצידה תמכור את הדירות האלו בהוזלה באותו בנין ובאותו מפרט וכך תתחרה בקבלן במחיר ותקבל גם הכנסה של  מיליארדי שח במקום להוציא מיליארדים.

אין תכנון צופה עתיד לדוגמא בתחום התחבורה מתכננים מטרו שיהיה מוכן אולי בעוד 9 שנים שלא יהיה בו צורך כי בעוד 4-5 שנים כל העולם עובר לרכב אוטונומי ,מונית ללא נהג זול יותר מלהחזיק רכב בעצמך. תחנות דלק יהיו מיותרות בעתיד כי העולם עובר לחשמל. זה סוג הראיה לעתיד שאני בוחן כאשר אני מציע ללקוח אם להשקיע במיקום או תחום מסוים.

בתחום הנדל"ן המסחרי אני מקושר מאוד עם בעלי נכסים ויזמים ומאגר לקוחות אתם אני בקשר שנים רבות כך שלהתאים נכס ללקוח נעשה מתוך מבחר עצום. זה שירות אישי ברמה גבוהה ומותאמת אישית. הערך המוסף שאני כמתווך מקצועי נותן חוסך ללקוח הרבה כסף.

שיווקתי בעבר פרויקטים גדולים ובימים אלה אני מציע (ללא עמלת תיווך לקונה )אולמות בפרויקט הסדנה בחולון הכולל כ- 40 אלף מ"ר אולמות לאחסנה. תעשיה ומסחר. החל מ 250מ"ר במחיר מצוין כאשר ההון העצמי הנדרש רק 25% ועליו יש ערבות בנקאית מהשקל הראשון(זו לא קבוצת רכישה) מסירת מפתח מרץ 2023 . התשואה על ההון העצמי מצוינת ומי שמשלם כיום שכ"ד יגלה כי החזר המימון זול יותר מהשכירות שהוא משלם כיום. ונשאר לו אפילו עודף תזרימי.

בשיחות עם משקיעים אני מגלה אומר מאיר שרבים אינם יודעים כיצד לחשב תשואה על ההשקעה והנטייה היא לחלק את ההכנסות לשנה מהנכס במחיר העלות הכולל. וזה חישוב פשוט מוטעה.

יש לחלק את ההכנסות לשנה בניכוי הריבית ולחלק בהון העצמי והוצאות כגון מס רכישה,עו"ד,תיווך כלומר סה"כ הכסף מהבית שהלקוח הביא ללא המימון. ומגלים פתאום שעסקה כגון הפרויקט ברחוב הסדנה מניבה תשואה גבוהה מאוד על ההון העצמי מכיוון שאחוז המימון 75% בריבית מצוינת..

לייעוץ וליווי אישי אתם מוזמנים לפנות למאיר בטלפון 0522530087 או במייל [email protected]

או לבקר באתר האישי

https://mgilady.wixsite.com/meirgilady

 

 

מאיר גלעדי
צילום: יח"צ

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

בניינים רחוב לילה בניין צילום רועי אסף

7 בניינים חדשים ייבנו בשכונת אגרובנק

תפריט נגישות