n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תלמידות ק"ש, היו אורחות התעשייה האווירית

תלמידות ק"ש, היו אורחות התעשייה האווירית

תלמידות מחטיבת הביניים קריית שרת בחולון התארחו בתעשייה האווירית במסגרת שיתוף פעולה עם עמותת "סודקות את תקרת הזכוכית". צוות מרכז הגיוס והקריירה של התעשייה האווירית, השתתף באירוע הוקרה של העמותה וסייע לסטודנטים המשמשים כמנטורים בעמותה, בהכנה לשוק העבודה

img_0876

תלמידות מחטיבת הביניים קרית שרת בחולון ומקריית גת, התארחו בחטיבת אלתא של התעשייה האווירית באשדוד ובחטיבת כלי טיס צבאיים בקמפוס נתב"ג. התלמידות שנמצאות לקראת שלב של בחירת המגמה בתיכון, נחשפו למנהלות מעוררות השראה של התעשייה האווירית ולעשייה של החברה בתחומי המכ"מים והמל"טים.

במסגרת מגוון השותפויות בתחום האחריות החברתית, חברה התעשייה האווירית לעמותת 'סודקות את תקרת הזכוכית' , עמותה לקידום חינוך טכנולוגי לנערות, שמטרתה לקדם שוויון הזדמנויות על ידי תכנית העצמה מגדרית לתלמידות בתחום לימודי המדעים, הטכנולוגיה והמתמטיקה (STEM), המעודדת מצוינות חינוכית בפריפריה.

בנוסף, צוות מרכז הגיוס והקריירה בתעשייה האווירית, השתתף באירוע הוקרה שהתקיים בשבוע האחרון במרכז וואהל ברמת גן ל- 60 סטודנטים למתמטיקה מרחבי הארץ, המשמשים כחונכים לתלמידות החטיבה. נציגי מרכז הגיוס של התעשייה האווירית, השתתפו באירוע ההוקרה לסטודנטים שיוצאים בקרוב לשוק העבודה ובמסגרת פאנל של נציגים מחברות עסקיות-טכנולוגיות, סייעו לסטודנטים בהכנה לראיונות וכתיבת קורות חיים, כחלק מההכנה לשוק התעסוקה.

img_2562

עמותת 'סודקות' מבית 'כל ישראל חברים' היא תכנית העצמה מגדרית של תלמידות בתחום לימודי המדעים, הטכנולוגיה והמתמטיקה, המעודדת מצוינות חינוכית בפריפריה. התכנית מגדילה את מספר התלמידות הלומדות לימודי מדעים וטכנולוגיה המתמידות בלימודיהן, ומשיגות תעודת בגרות איכותית, המאפשרת המשך לימודים במוסדות השכלה גבוהה ובניית קריירה.

במהלך מקיף של חמש שנים, מכיתה ח' ועד כיתה י"ב, התלמידות, הסודקות את תקרת הזכוכית, נחשפות לעולם האקדמי וחברות היי-טק, פוגשות מנטוריות המשמשות מודלים להשראה, משתתפות בסדנאות מגדר וההעצמה, ומקבלות תמיכה לחיזוק ההישגים הלימודיים, בדגש על מתמטיקה.

img_2585

צילומים: התעשייה האווירית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-06-21 at 19.25.06_6d1a9e6c

אירוע דקירות ושתי תאונות קשות בסוף השבוע בראשון לציון

תפריט נגישות