n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / עיריית חולון ערכה טקס הזדהות עם משפחות החטופים

עיריית חולון ערכה טקס הזדהות עם משפחות החטופים

עיריית חולון הצטרפה הבוקר ליוזמת הסתדרות העובדים, ובשעה 11 הופסקו קבלת הקהל ושגרת העבודה ל- 100 דקות.

טקס למען החטופים צילום עיריית חולון (1)

עובדי העירייה ומנהליה נאספו יחדיו במבואה לצלילי השיר "הביתה", שכבר הפך להמנון המבטא את השאיפה והתקווה להשבתם של החטופים והחטופות לחיק משפחותיהם. היתה זאת גם הזדמנות להביע הערכה ותודה ללוחמים, למשרתי כוחות הביטחון, שלוקחים חלק במלחמת חרבות ברזל מזה 3 חודשים קשים, מאז שהחלה המלחמה בטבח הבלתי נתפס ב- 7 באוקטובר.

בטקס שנערך בהנחיית ראש מינהל משאבי אנוש, נשאו דברים ראש העיר, הרב הראשי של חולון ויו"ר ההסתדרות במרחב חולון אזור. על המסכים הוקרנו תמונות וקטעי וידאו ששיקפו ציוני דרך במאבקן של משפחות החטופים במהלך התקופה מאז נחטפו.

לסיום האירוע יצאו כולם כאיש אחד החוצה ובידיהם תמונות החטופים לצד בלונים צהובים, שהופרחו למעלה לשמיים, כסמל לתקווה להשבתם של שני החטופים תושבי חולון אגם ברגר ובר קופרשטיין ושל כל 136 החטופים. יצויין כי כבר משעות הבוקר התקיימה בעירייה התרמת דם, שאליה נרתמו ברצון עובדים רבים מאוד, במטרה לסייע לטיפול בפצועים המאשפזים ברחבי הארץ.

צילומים: עיריית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות